Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

amateurfotograaf gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • amateurfotograaf gezocht

    hey ik ben cathy ben 23 en zoek een amateurfotograaf die enkele mooie foto's van me kan maken.... ik heb absoluut geen ervaring hiermee maar ik zou gewoon graag een paar mooie foto's van mezelf bezitten..... ik ben uit het mechelse.... ben bereid voor een eventuele kleine vergoeding.... als er iemand geintereseerd is laat ff iets weten ok <font face="Lucida Console"></font id="Lucida Console">
    blessed be

  • #2
    Ik kan je ontvangen in mijn studio in Kontich, dus geen verre verplaatsing en gratis.
    Afspreken kan via mail of via GSM 0486/51.50.86

    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      mailtje gestuurd...

      Stef

      Comment


      • #4
        thx voor de reactiekes echt ik sta versteld dat jullie zo met z'n allen reageren das super lief ik ben hier net en kvind jullie allemaal al schatjes lol
        blessed be

        Comment


        • #5
          Het heeft mischien iets met uwe naam te maken, of de lente-kriebels, of...?

          Comment


          • #6
            ja da zou heel goe kunnen dat het dat is he de lentekriebels alhoewel de lente het een beetje laat afweten de laatste dagen he... btw lief van je om me die naam door te geven lol .... pfff ikke mij aan het vervelen.... sebiet een beetje mijn vrienden gaan lastig vallen.... en de naam poezeke is een bijnaam dat ik gekregen heb van vrienden da verwijst naat mijn naam he cathy cat poes poezeke lol... ze zijn het beetke ver gaan zoeken he :s...
            blessed be

            Comment


            • #7
              Ik ben een fotograaf uit Maastricht en kan je wellicht een fotosessie in mijn studio aanbieden.

              Heb je een mail gestuurd

              Groeten

              Comment


              • #8
                Re: amateurfotograaf gezocht

                Oorspronkelijk geplaatst door poezeke Bekijk bericht
                hey ik ben cathy ben 23 en zoek een amateurfotograaf die enkele mooie foto's van me kan maken.... ik heb absoluut geen ervaring hiermee maar ik zou gewoon graag een paar mooie foto's van mezelf bezitten..... ik ben uit het mechelse.... ben bereid voor een eventuele kleine vergoeding.... als er iemand geintereseerd is laat ff iets weten ok <font face="Lucida Console"></font id="Lucida Console">
                hallo cathy,
                ik ben leo ,amateurfotograaf uit de buurt van tremelo,
                heb je al foto's laten maken?
                laat gerust iets weten he, als je het ziet zitten laat maar iets weten

                mvg leo

                ps: je mag als je wil uw msnadres achterlaten in een berichtje he.

                Comment


                • #9
                  Re: amateurfotograaf gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door europa Bekijk bericht
                  hallo cathy,
                  ik ben leo ,amateurfotograaf uit de buurt van tremelo,
                  heb je al foto's laten maken?
                  al eens naar de datum gekeken?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: amateurfotograaf gezocht

                    Het is niet de bedoeling om topics van 7 jaar geleden terug op te rakelen.
                    Daarom een slotje.
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

                    Comment

                    Working...
                    X