Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg Bestelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Konijnenberg Bestelling

    Ik heb vrijdagnamiddag (20 juli) een Nikon D7000 besteld bij Konijnenberg en vrijdagavond het geld overgeschreven.

    Wanneer zou ik hem kunnen verwachten? Heb nog geen mail gehad met een track & trace code.

    Ze hebben dit weekend niet moeten werken (nationale feestdag), dus ze kunnen vandaag mijn betaling gezien hebben (voor 16u) en dus zou ik hem morgen al moeten krijgen? Of is dit in realiteit toch altijd iets later?
    Mijn fotografie blog: Met artikelen, tips en meer!

  • #2
    Hou er rekening mee dat het geld vandaag ten vroegste op de rekening staat. Maar ik denk eerder dat dat er morgen pas zal opstaan. En dan nog verzending, donderdag/vrijdag zul je dat normaal wel hebben.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Comment


    • #3
      Re: Foto Konijnenberg Bestelling

      Oorspronkelijk geplaatst door NickWenmaekers Bekijk bericht
      Ik heb vrijdagnamiddag (20 juli) een Nikon D7000 besteld bij Konijnenberg en vrijdagavond het geld overgeschreven.

      Wanneer zou ik hem kunnen verwachten?.........
      hoe moeten wij nou dat weten...?
      er kunnen allerlei oorzaken/reden zijn voor vertraging.
      bel Broer Konijn zelf eens.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Foto Konijnenberg Bestelling

        Als je zo ongeduldig bent, misschien volgende keer direct in de winkel gaan kopen
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Foto Konijnenberg Bestelling

          Haha ja, maar heb geen auto en moet werken. Ik hoop toch dat hij morgen of overmorgen geleverd wordt, want heb dan congé.
          Wat doen ze als je niet thuis bent? Bij de Post gaan leveren en briefje in de bus steken?
          Mijn fotografie blog: Met artikelen, tips en meer!

          Comment


          • #6
            Te zien met wat dat komt. Koerier(tnt, dhl, gls,...) komen 3 keer langs en dan gaat het naar verdeelcentrum waar je het kan afhalen.
            Post brengt het 1 keer en daarna ligt het 2 weken op jou te wachten op het postkantoor van je gemeente/stad


            Sent from my iPad using Tapatalk HD

            Comment


            • #7
              Re: Foto Konijnenberg Bestelling

              Als je niet thuis bent, dan hangt de postbode de camera aan je deurklink (in een zakje van de Aldi zodat niemand het wil stelen) .

              Comment


              • #8
                Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Als je niet thuis bent, dan hangt de postbode de camera aan je deurklink (in een zakje van de Aldi zodat niemand het wil stelen) .
                zal niet de eerste keer zijn.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                  Wat je in België besteld bij foto Konijnenberg, wordt normaal uit Nederland toegezonden.
                  Rechtstreeks in Nederland kopen, kan niet voor Belgische klanten, wegens verschil in btw, tenzij dat nu is veranderd.
                  Normaal krijg je de track & trace code vanuit Nederland, vermits de zending daar vertrekt.
                  Je kan perfect volgen waar de zending zich bevindt, heb steeds de zending ontvangen de dag na de verzending in Nederland.
                  Overschrijven via Europese overschrijving, ging altijd heel vlug, tenminste via mijn Bank.
                  Nikon D7000, en wat glas.
                  http://blog.seniorennet.be/pacha/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                    Oorspronkelijk geplaatst door pacha Bekijk bericht
                    Rechtstreeks in Nederland kopen, kan niet voor Belgische klanten, wegens verschil in btw, tenzij dat nu is veranderd.
                    Ik bestel regelmatig bij CameraNU.nl. Nooit problemen gehad.
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                      Je krijgt een aantal mails van fotokonijn.
                      Mail met bevestiging dat ze de bestelling ontvangen hebben,
                      mail met bevestiging dat de betaling gebeurd is,
                      mail met bevestiging dat de bestelling compleet is en klaar is om te verzenden,
                      mail met bevestiging dat het verzonden is met tracknummer.

                      Meestal is de verzending er binnen de 24u eens je de tracknummer hebt (aan het tracknummer heb je niet veel omdat het zo snel gaat, het is dan wel verzonden, en dan weet je dat het de dag erna komt, maar of dat nu om 8u 's morgens is of om 18u 's avonds, dat weet je dan nog niet).
                      Hier (België) komen ze via TNT Post. Ben je niet thuis, dan moet je het op de post gaan afhalen binnen drie weken (staat ook allemaal op die mails).

                      Als je via ogone tijdens je bestelling hebt afgerekend, dan wachten ze zelfs niet met verzenden tot het geld effectief op hun rekening staat, dan krijgen ze die bevestiging via ogone dat het in orde is. Maar als je dat apart overschrijft, dan weet ik het niet wat ze doen.

                      Als de bestelling niet compleet is (dat het toch niet in stock is), dan sturen ze ook een mail.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                        Bedankt voor je reactie Tink (en de rest), heb alleen nog maar die eerste mail ontvangen. Goed om te weten dat ik niet thuis hoef te zijn als ik hem bij de Post kan gaan halen.
                        Mijn fotografie blog: Met artikelen, tips en meer!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                          Heb tot nu toe nog altijd niets gehoord over dat ze iets verzonden hebben of dat ze mijn betaling ontvangen hebben... Beter eens bellen?
                          Mijn fotografie blog: Met artikelen, tips en meer!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                            Is dat niet aan jouw om te beslissen???

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto Konijnenberg Bestelling

                              Oorspronkelijk geplaatst door NickWenmaekers Bekijk bericht
                              Heb tot nu toe nog altijd niets gehoord over dat ze iets verzonden hebben of dat ze mijn betaling ontvangen hebben... Beter eens bellen?
                              zie #3.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X