Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ransuil portretje :s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ransuil portretje :s

    Toen ik net de d1 van mijn lens haalde om de de d1000 op de lens te zetten door het gebrek aan licht,
    kwam de ransuil zo dichtbij op een paaltje zitten dat ie er niet opkon. Jammer genoeg vergat ik mijn diafragma wat toe te knijpen zodat ik een superscherp beeld kon bekomen.
    bummer bummer bummer.... op mijn schermje was hij prachtig. Hij is prachtig maar dit kon beter. Zo'n kans........
    Ik toon deze jullie wel. Kan er misschien nog mee door hier in showcase. t'is toch immers een wild beest en geen gevangen beest hé...
    groetjes




    ransuil

    http://500px.com/lishapics

  • #2
    Re: ransuil portretje :s

    Mooi!! Ik zou er al zeer zeer zeer gelukkig mee zijn

    Grt Francis
    Canon van s'morgens tot s'avonds.

    Comment


    • #3
      Re: ransuil portretje :s

      Ik zou er idd ook al heel erg tevreden mee zijn. Het kan idd nog wel iets scherper, maar het valt best wel mee heb ik de indruk.

      Ik heb even gekeken naar de exif. 1/40s op 1120mm zonder beeldstabilisatie?? Voor zo'n instellingen vind ik dit nog steeds zeker scherp genoeg. Heb je deze gemaakt vanuit de auto op een beanbag? Of op een superstevig statief en draadontspanner?
      Ik heb de indruk dat er vooral scherpte zit om de 'kraag' dat zijn gezicht omlijst, daar is er ook meer contrast natuurlijk. De ogen kan je mss nog wat naverscherpen? Vooral de randen van de ogen eigenlijk.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #4
        Re: ransuil portretje :s

        Inderdaad, dit was een heel mooie kans en met dit plaatje van deze wilde ransuil zou ik ook al heel tevreden zijn hoor!
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: ransuil portretje :s

          Mooi shot, zou proberen om 'm nog wat na te verscherpen.

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment

          Working...
          X