Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies bij aanschaf toestel.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies bij aanschaf toestel.

    Hallo,

    Ik ben totaal nieuw in de wereld v/d fotografie.
    Tot hiertoe nam ik foto's met een goedkoop toestel van een grootwarenhuis type Aldi of Lidl.

    Ik had me graag een beter toestel aangeschaft, maar ik heb zeker de ambitie niet om professionele fotograaf te worden.
    Ik ben eerder een fietser en wandelaar die foto's neemt dan een fotograaf die fietst of wandelt.
    Eerst dacht ik om een compact toestel te kopen, gezien het hoofdzakelijk de bedoeling is om foto's te maken op reis. (makkelijk op te bergen)
    Ik reis veel met de rugzak in het hooggebergte en met de fiets.

    Na veel lezen en zoeken naar reviews op het internet, is het moeilijk om niet te verdrinken in de zee van keuze en types.

    Mijn budget is beperkt is tussen de 300 en max. 500€.
    Mijn keuze is momenteel eerder naar een compacte systeemcamera. Ziehier enkele types....
    -Sony Alpha Nex-C3 of Nex-5N
    -Pana Lumix DMC-G3 of GF3
    -Olympus PEN E-PL3

    Graag krijg ik wat advies en tips.

  • #2
    Re: Advies bij aanschaf toestel.

    Mijn broer heeft een nex 5n. De foto's die er uit komen moeten zeker niet onder doen voor mijn eos 550D. De andere toestellen ken ik niet.
    Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Advies bij aanschaf toestel.

      Oorspronkelijk geplaatst door woestijn5 Bekijk bericht
      Hallo,
      Ik had me graag een beter toestel aangeschaft, maar ik heb zeker de ambitie niet om professionele fotograaf te worden.
      I
      Mijn keuze is momenteel eerder naar een compacte systeemcamera. Ziehier enkele types....
      -Sony Alpha Nex-C3 of Nex-5N
      -Pana Lumix DMC-G3 of GF3
      -Olympus PEN E-PL3