Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude gebouwen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude gebouwen?

    Hallo allemaal!

    Ik heb vandaag zin om een paar oude LEEGSTAANDE gebouwen te gaan fotograferen, in en rond omgeving Antwerpen (Mechelen).
    Maar al mijn opzoekwerk heeft niet veel opgeleverd. Heb enkel fort van Walem gevonden maar blijkt veel te worden bezocht door de MP en een oud klein huisje net buiten Mechelen.

    Heeft er iemand nog meer opties? Die eventueel makkelijker te betreden zijn? Of zelfs vrij te betreden? Al denk ik niet dat ik dat hier ga vinden...

    Alvast bedankt,
    Glenn
    Last edited by KillerRu; 16 juli 2012, 13:25.
    Deviantart account: Klikje!

  • #2
    Re: Oude gebouwen?

    Moderator Note: Vraag verplaatst van Waarheen Vandaag? naar Algemeen. In Waarheen Vandaag? vind je effectief gebeurtenissen die het bezoeken (om te fotograferen, of ivm fotografie) waard zijn.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Oude gebouwen?

      Bedankt voor de verplaatsing -

      Heb een paar gevonden: parkhotel en nattehof? Maar zijn alletwee privé domeinen... En wss dus niet toegankelijk?
      Last edited by KillerRu; 16 juli 2012, 11:38.
      Deviantart account: Klikje!

      Comment


      • #4
        Re: Oude gebouwen?

        Volgens mij staat Antwerpen vol met oude gebouwen oa een kathedraal.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Oude gebouwen?

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Volgens mij staat Antwerpen vol met oude gebouwen oa een kathedraal.
          Maar niet leegstaand
          Deviantart account: Klikje!

          Comment


          • #6
            Re: Oude gebouwen?

            Hi Glenn,

            Ge moet wat beter opzoekwerk doen he.
            't Fort van Walem is in beheer van Natuurpunt. Dus MP komt daar helemaal niet meer aan te pas.
            Enkel 't spoortwegfort van Duffel kan je nog betreden. En daar waren ze meer als een jaar terug aan het werk.

            In Mechelen heb je wel nog een vaten fabrikant. De laatste berichten da'k daar van gehoord heb is dat ze daar echter ook al aan het werk zijn.

            Dus goe verder zoeken ;-)

            Greetz

            Oorspronkelijk geplaatst door KillerRu Bekijk bericht
            Hallo allemaal!

            Ik heb vandaag zin om een paar oude LEEGSTAANDE gebouwen te gaan fotograferen, in en rond omgeving Antwerpen (Mechelen).
            Maar al mijn opzoekwerk heeft niet veel opgeleverd. Heb enkel fort van Walem gevonden maar blijkt veel te worden bezocht door de MP en een oud klein huisje net buiten Mechelen.

            Heeft er iemand nog meer opties? Die eventueel makkelijker te betreden zijn? Of zelfs vrij te betreden? Al denk ik niet dat ik dat hier ga vinden...

            Alvast bedankt,
            Glenn

            Comment

            Working...
            X