Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp nodig

    Beste

    Mijn neefje dat bijna 8 jaar gaat worden is enorm geïnteresseerd in modellenwerk, acteren, toneel, enzovoort. Onlangs ben ik met hem naar een castingdag geweest in Hasselt, dit voor het bureau inter - model. Nu heb ik deze week een e-mail gekregen dat hij geselecteerd is voor een professionele fotoshoot en dat hij dan zal opgenomen worden in hun bestand. Hiervoor vragen zij 150 euro, in hoeverre kan ik dit vertrouwen? Hoe kan ik zeker weten dat zij niet gewoon makkelijk 150 euro willen verdienen. Want dit biedt namelijk ook helemaal geen werkgarantie.

    Mijn vraag is nu; Hoe kan ik mijn neefje helpen. Hoe kunnen wij hier ergens een start in vinden. Ik heb hier namelijk geen enkel idee van omdat ik of niemand van onze familie bekend is in die wereld. Maar toch zou ik mijn neefje zeer graag op weg helpen want dit is echt zijn droom.

    Groeten
    Zoë Goovaerts

  • #2
    Re: Hulp nodig

    Bestaat al een topic over.

    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


    Zij doen bijna elke week een castingdag. 150€ X minimum 20 slachtoffers per keer = 3000€ per week gemakkelijk verdiend.

    Comment


    • #3
      Re: Hulp nodig

      Mijn advies, zoek hier op BD een goede fotograaf die een gratis shoot wil doen. Is waarschijnlijk beter dan sommige "professionele" die ik al gezien heb.
      Daarna kan je nog altijd 150 euro uitgeven, maar dan heb je al een vergelijkingsbasis.

      My 2 cts,
      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Hulp nodig

        Oorspronkelijk geplaatst door ZoëGoovaerts Bekijk bericht
        ........ Hiervoor vragen zij 150 euro, in hoeverre kan ik dit vertrouwen?......
        NIET.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Hulp nodig

          Beste ZoëGoovaerts,

          Ik heb gemerkt dat u deze topic ook in "Chit Chat" hebt geplaatst.
          Dit is niet toegelaten wegens dubbelpost!

          Deze is daar dan ook verwijderd.

          Gelieve hier naar de toekomst rekening mee te houden aub.

          Mvg,
          Mod-!Bart

          Comment

          Working...
          X