Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

    We plannen deze zomer uitstapjes naar onder andere Pairi Daiza en Planckendael.
    Ik ben iemand die liever maar 1 lens meeneemt en niet gaat wisselen ter plaatse.
    Behalve het fotograferen wil ik ook kijken en genieten.
    Wat raden jullie aan voor Pairi Daiza?
    Heb al gelezen dat je daar veel van vrij dichtbij kan fotograferen.
    De 70-200 f4.0 ?
    Voor Planckendael de 100-400 beter?

    Dank voor jullie advies.
    - Canon 40D | Canon EF-S 17-55mm F2.8 IS USM | Canon EF 50mm F 1.8 II | Canon 70-200 f4.0 IS USM L | Canon 100-400 IS USM L |Canon Speedlite 430 EX - Canon Powershot G7 -

  • #2
    Re: Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

    Ik ben net terug van Planckendael met een 70-200 2.8 op een d300s en ik ben regelmatig te kort gekomen,zeker als je de olifantjes deftig op de plaat wil Het nieuwe domein is pakken groter dan die van de Zoo in Antwerpen, dus ik denk dat daar de 100-400 goed van pas gaat komen. ook voor de leeuwen ga je die goed kunnen gebruiken!
    Pairi Daiza is bij mij lang geleden, dus daar kan ik je niet bij helpen.
    Veel plezier!
    Fujifilm X-H1, Fujifilm X-T2, Fujifilm X-E2, XF 10-24 F4,XF 18-55 F2.8-4 ,XF 55-200 F3.5-4.8,XF 56 F 1.2, XF 23mm f/1.4, Godox AD200, Godox AD180.

    Comment


    • #3
      Re: Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

      Ik gebruikte een 70-200 en indien nodig een TC-20E III op de D700 klik en klik
      Ik vind het een tof dierenpark, leuke dag gehad
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

        Vrijdag naar planckendael geweest met 7D en 70/200 f2.8II en mijn vrouw met de 5DmkII en 24/105 en heb op sommige momenten de 100/400 gemist , die staat er dus morgen op als we naar daar gaan met onze kleindochter.

        Comment


        • #5
          Re: Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

          Oorspronkelijk geplaatst door yanmik Bekijk bericht
          We plannen deze zomer uitstapjes naar onder andere Pairi Daiza en Planckendael.
          Ik ben iemand die liever maar 1 lens meeneemt en niet gaat wisselen ter plaatse.
          Behalve het fotograferen wil ik ook kijken en genieten.
          Wat raden jullie aan voor Pairi Daiza?
          Heb al gelezen dat je daar veel van vrij dichtbij kan fotograferen.
          De 70-200 f4.0 ?
          Voor Planckendael de 100-400 beter?

          Dank voor jullie advies.
          Dieren, hoe langer hoe beter. Maar steekt toch een klein breedhoek of normaal prime in je jaszak

          C.

          Comment


          • #6
            Re: Pairi Daiza en Planckendael welk objectief

            Net terug vandaag de 100/400 op de 7D en de 70/200 op de 5.Kleindochter van 6jaar met de 350D met 18/55 kitlensje.De laatste haar foto's zijn telkens weer een verassing.

            Comment

            Working...
            X