Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

    Hi,

    Ik heb recent een 2dehands Canon 70-200mm f/2.8 L IS gekocht. Nu is er een goede plek om deze misschien een grondige kuisbeurt of klein krasje op lens te laten repareren aan een schappelijke prijs.
    Hoogst waarschijnlijk ga je het krasje niet zien op de foto's maar als het aan een schappelijke prijs zou kunnen gemaakt worden zou toch ook mooi zijn.

  • #2
    Re: Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

    Oorspronkelijk geplaatst door Jantjek Bekijk bericht
    Ik heb recent een 2dehands Canon 70-200mm f/2.8 L IS gekocht. Nu is er een goede plek om deze misschien een grondige kuisbeurt of klein krasje op lens te laten repareren aan een schappelijke prijs.
    Hoogst waarschijnlijk ga je het krasje niet zien op de foto's maar als het aan een schappelijke prijs zou kunnen gemaakt worden zou toch ook mooi zijn.
    Het woord vraag staat in je titel maar in je post zie ik alleen maar mededelingen.

    Comment


    • #3
      Re: Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

      Ohh m'n vraag is waar kan ik een plek vinden die ze professioneel kan kuisen en eventueel krassen wegwerken aan toch nog een schappelijke prijs?

      Comment


      • #4
        Re: Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

        Leestekens gebruiken heeft een nut:
        Nu, is er een goede plek om deze misschien een grondige kuisbeurt of klein krasje op lens te laten repareren aan een schappelijke prijs?
        en het was meteen voor iedereen duidelijk geweest.

        Comment


        • #5
          Re: Vraag ivm grondige poetsbeurt en eventueel repareren krasje canon L lens

          Ik zou eens bellen naar de bekende fotohandelaars zoals Konijnenberg, Foto Rubens, Art & Craft...
          Of deze een schappelijke prijs vragen...? Dat zal je dan wel horen hé!

          Grtz,
          Ozric
          The first blow fells not the tree!

          Comment

          Working...
          X