Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon lenzen actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon lenzen actie

    Dag allemaal. Beetje last minute maar ik zag dat Nikon een cashback actie doet op lenzen.
    Nu ben ik alweer een jaartje uit de 'scene' maar ik vroeg mij af of iemand uit ervaring weet welke van deze lijst doorgaans de goedkoopste is.

    Dank!

  • #2
    Re: Nikon lenzen actie

    Net vandaag beslist om een 70-200 vr2 te kopen . Ben hem 2 uurtjes geleden gaan kopen mij art en craft, onmiddelijk 250 euro korting vanuit de winkel, je moet dus niet een formulier sturen naar Nikon of zo. Jammer dat je wel te laat bent .

    Ik ga hem nu uitpakken en het monster eens bekijken!

    Waarschijnlijk jongste jongen met een 70-200 . (16 jaar)

    Comment


    • #3
      Re: Nikon lenzen actie

      Dan is mijn vraag wie heeft hem gekocht jij, ouders ,grootouders??

      Comment


      • #4
        Re: Nikon lenzen actie

        Ik werk de hele zomervakantie in het bedrijf (meestal wordt het tot 19 uur) en ik betaal 440 euro uit mijn zak . Goede deal, maar wel hard werken.
        Ben al aan het werk van 22 juni, het moment dat mijn examens voorbij waren, deze waren dik oké dus ja, opeens (deze middag) begon ik er over dat het superkorting was en we kochten hem!

        Ik dacht dat als ik groot begon dat ik mss de 50mm 1.8 zou mogen kopen (uit mijn eigen zak), maar het werd wel degelijk de 70-200 2.8 vr2 (zonder dat ik nog maar een woord heb moeten zagen of zo)!
        Ik dacht echt dat ze aan het zwanzen waren wanneer we naar A&C reden... Kan het zelf ook nog steeds niet geloven dat ouders zo lief kunnen zijn !

        'k ben nu vollop aan het experimenteren en zo, fantastische lens gewoon! Super scherp en zeer mooie bokeh, een beetje aan de zware kant, maar voor zo'n bouwkwaliteit heb ik dat gewicht wel over!

        Deze kan ik zeker aan iedereen aanraden, als je op een dag eens naar je ouders gaat... , misschien komt het er dan wel van.

        Comment


        • #5
          Re: Nikon lenzen actie

          Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
          Net vandaag beslist om een 70-200 vr2 te kopen . Ben hem 2 uurtjes geleden gaan kopen
          Waarschijnlijk jongste jongen met een 70-200 . (16 jaar)
          Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
          Dan is mijn vraag wie heeft hem gekocht jij, ouders ,grootouders??
          Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
          Ik werk de hele zomervakantie in het bedrijf (meestal wordt het tot 19 uur) en ik betaal 440 euro uit mijn zak . Goede deal, maar wel hard werken.

          Deze kan ik zeker aan iedereen aanraden, als je op een dag eens naar je ouders gaat... , misschien komt het er dan wel van.
          Misschien ben je niet de jongste jongen met een 70-200 VR2, maar wel de naïefste.
          Op zo'n vraag moet je normaal niet reageren, ofwel gewoon antwoorden : "Gaat je geen bal aan." Nogal sterk en ongehoord dat jij moet verantwoorden waar het geld voor je aankopen vandaan komt.

          Veel plezier met je nieuwe lens.

          Comment


          • #6
            Re: Nikon lenzen actie

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Misschien ben je niet de jongste jongen met een 70-200 VR2, maar wel de naïefste.
            Op zo'n vraag moet je normaal niet reageren, ofwel gewoon antwoorden : "Gaat je geen bal aan." Nogal sterk en ongehoord dat jij moet verantwoorden waar het geld voor je aankopen vandaan komt.

            Veel plezier met je nieuwe lens.

            Wat is er daar zo naïf aan? Ik MOET me niet verantwoorden, ik vond het net een leuk verhaal. Moest ik het niet willen vertellen, dan doe ik dat toch niet, dan zou ik toch ook niet gezegd hebben dat ik er 1 heb.
            Ik zou dat zelf ook vragen moest iemand die zo jong is daarvoor geld hebben. Ik wil gewoon niet dat iedereen hier denkt dat ik dat steel of zo, waarop het zou lijken moest ik zeggen dat het hen geen bal aangaat .

            Ik weet wel wat ik moet zeggen en wat niet. (Dus spel me aub de les niet door mij te zeggen hoe ik moet reageren in welke situatie)

            Comment


            • #7
              Re: Nikon lenzen actie

              Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
              Ik MOET me niet verantwoorden, ik vond het net een leuk verhaal. Moest ik het niet willen vertellen, dan doe ik dat toch niet, dan zou ik toch ook niet gezegd hebben dat ik er 1 heb.
              Natuurlijk hoef jij je niet te verantwoorden jong, ik kan best begrijpen dat je als jonge gast fier bent met zo een topobjectief, geniet er maar van, en trek je van ..... opmerkingen niets aan.

              Comment

              Working...
              X