Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe komt dit ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe komt dit ??

    Hoe komt het dat wanneer ik een foto van mij gebruik als bureaubladachtergrond deze veel meer verzadigd is tegenover wanneer ik 'm bekijk in Photoshop of op het net ??
    Heb al overal aan het zoeken geweest of er misschien een instelling ergens moet verandert worden maar vind niks terug.

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Hoe komt dit ??

    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Hoe komt het dat wanneer ik een foto van mij gebruik als bureaubladachtergrond deze veel meer verzadigd is tegenover wanneer ik 'm bekijk in Photoshop of op het net ??
    Heb al overal aan het zoeken geweest of er misschien een instelling ergens moet verandert worden maar vind niks terug.

    grts
    Sieg
    Een gokje, sRGB vs aRGB?
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Hoe komt dit ??

      Ook een gok, "Opslaan voor web en andere apparaten..." ?


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Hoe komt dit ??

        Volgens mij dezelfde gok...
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment

        Working...
        X