Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio maken

    Ik ben aan het twijfelen om zelf een studio te maken.
    Zouden jullie me dit aanraden of niet?
    en wat zou dit kosten?
    www.sachavn.be

  • #2
    Re: Studio maken

    Wie zijn wij om het aan te raden, als je voelt dat je dat graag zou hebben moet je dat doen hé. Ik heb een eigen studio gehad gedurende 12 jaar, enige tijd geleden nam ik het besluit van de mee te stoppen, en alles te koop te zetten. De reden was voornamelijk de willekeur van de modellen, het zijn jonge wezens en een afspraak nakomen hebben ze nog niet geleerd. Mocht je wat technische raad wensen kan je steeds is contact opnemen, en ik heb ook nog wel wat klein materiaal dat voor een zacht prijsje de deur uit mag.

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Studio maken

      wat wil je in die studio fotograferen ? juwelen, modellen, autos, autos met modellen in, vrachtwagens met autos op en modellen in ?

      hoe vaak ga je die studio gebruiken ? hoe brutaal/voorzichtig spring je om met je materiaal ?

      wil je dat materiaal ook buiten gebruiken of alleen in die studio ?

      etc ...
      etc ...
      etc ...

      zolang "we" geen goed beeld hebben van wat je wil doen en wat je budget is ... lijkt het ook onmogelijk om een zinnig antwoord te geven

      Mvg,
      TravelToy

      PS ik ben -lang geleden- begonnen in mijn keuken met een flitssetje van 400 euro, nu zit ik al in de kelder met een setje van 600 euro
      www.christian-bailleul.be | Blog

      Comment


      • #4
        Re: Studio maken

        daar geef je zoveel aan uit of je zelf wilt.

        je kan starten met 500 à 1000 euro voor alles
        lichten, softboxen, achtergrond, ...

        je kan ook starten met 4 à 5 keer dat bedrag
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Studio maken

          volg eerst een workshop of cursus in studio... dan heb je een goed idee wat het kan en niet kan, en als je het leuk vindt of niet...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment

          Working...
          X