Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

www.g-view.tk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • www.g-view.tk

    Eindelijk mijn splinternieuwe site online met de allernieuwste foto's.

    Ga snel een kijkje nemen op www.g-view.tk

    Groeten,

  • #2
    smaller THAN the eye
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      eenvoudig design en daar hou ik van,dit in combinatie met knappe foto's
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dirtyharry71
        smaller THAN the eye
        then en than worden allebei als vertaling voor het nederlandse "dan" gebruikt. Is er een regel om de ene keer then te gebruiken en de andere keer than ?

        Met vriendelijke groet,

        Comment


        • #5
          than is voor een vergelijking
          "I'm bigger than that guy"

          then wordt gebruikt ivm tijd
          "Then she knew what hit her"
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Than = dan in de context van vergelijkende dingen (kleiner dan, groter dan)
            Then = dan in een tijdscontext (dan doe ik dit, dan doe ik dat)

            Comment


            • #7
              Hartelijk bedankt!
              Engels is nooit mijn sterkste kant geweest

              Groeten,

              Comment


              • #8
                Mooi sober inderdaad. Ook veel mooie foto's die ik zo in de gauwigheid even zie. Zal later nog eens beter kijken.
                Mooier zou wel zijn denk ik als je de knoppen onder elkaar in plaats van naast elkaar plaatst en dan de foto's er rechts of links van (via een tabel of frame).
                Of eventueel op een andere manier rondom de centrale foto's.
                Ik heb niet zo'n grote monitor (17") en ik zie enkel het bovenste stukje van de bovenste twee foto's, terwijl het toch een fotosite betreft.
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacki
                  Mooi sober inderdaad. Ook veel mooie foto's die ik zo in de gauwigheid even zie. Zal later nog eens beter kijken.
                  Mooier zou wel zijn denk ik als je de knoppen onder elkaar in plaats van naast elkaar plaatst en dan de foto's er rechts of links van (via een tabel of frame).
                  Of eventueel op een andere manier rondom de centrale foto's.
                  Ik heb niet zo'n grote monitor (17") en ik zie enkel het bovenste stukje van de bovenste twee foto's, terwijl het toch een fotosite betreft.

                  Hartelijk dank voor de tip! Ik ben niet zo'n ster in Frontpage, dus ik moet ff kijken hoe ik dit het beste aan kan pakken.

                  Groeten,

                  Comment


                  • #10
                    Ge-update !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by G. Niezink
                      Ge-update !
                      Leuke site. Enigste opmerking: moet het echt Java zijn ?
                      mijn website

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb deze site geheel in Frontpage gemaakt.
                        Ik weet niet of er enige JAVA applets standaard in Frontpage zijn opgenomen.
                        Ik heb althans alleen maar tekst getypt, kleuren bepaald en de frame met de knoppen gemaakt. Voor de rest is het alleen maar linken geblazen...

                        Groeten,

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by G. Niezink
                          Ik heb deze site geheel in Frontpage gemaakt.
                          Ik weet niet of er enige JAVA applets standaard in Frontpage zijn opgenomen.
                          Ik heb althans alleen maar tekst getypt, kleuren bepaald en de frame met de knoppen gemaakt. Voor de rest is het alleen maar linken geblazen...

                          Groeten,
                          Heel je sitenavigatie is in Java..
                          Misschien een beetje HTML leren, het is niet zo moelijk hoor en dan kan je zelf prachtige websites maken en niet met Frontpage *koude rilling*..

                          Maar ik herhaal: er zitten wel een paar leuke pics op, en dat is waar het om gaat he
                          mijn website

                          Comment

                          Working...
                          X