Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

    Voor de foto-enthousiatelingen die gebruik willen maken van de Nikon actie 'I am a Holiday Breeze' waarbij je op sommige lenzen tot € 250 korting krijgt, Foto Konijnberg in Turnhout doet daar niet aan mee. Bij Studio 73 en Art and Craft is er geen enkel probleem. Vreemde keuze van het konijn…

  • #2
    Re: Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

    Misschien hebben ze maar één inkoop en dan in Nederland.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

      Ja en bij AenC die dan zeer goed zit met prijzen zijn veel lenzen uitverkocht en moet je maanden wachten op nieuw. Ook niet breeze
      Last edited by guido.g; 16 juni 2012, 19:00.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

        ik dacht dat ze bij Bastiaens ook meedoen.. en die hebben ook toch redelijk wat stock hoor...

        Comment


        • #5
          Re: Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

          Konijn is geen "Professional Nikon Dealer" en kunnen bijgevolg niet meedoen met deze actie. Voor vele winkels is er nog steeds een chronisch tekort aan glas wegens de tsunami in Japan en de onder gelopen fabriek in Thailand (waar oa. de servomotoren voor de AF-S lenzen gemaakt werden).

          Comment


          • #6
            Re: Nikon I Am a Holiday Breeze… Soms ook niet

            Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
            ik dacht dat ze bij Bastiaens ook meedoen.. en die hebben ook toch redelijk wat stock hoor...
            Dat klopt maar voor wat gezocht toch nog een verschil van 62€ meer dan bij AenC met de 200€ eraf, en veel verder om te gaan afhalen. Dat zijn voor mij 2 Ultra CF 8 GB kaarten . En ik ben niet zeker dat bij bestelling voor de 30ste, nadien de korting nog telt.
            Ik zal eens dringend moeten gaan horen.grt
            https://ggpics.be/

            Comment

            Working...
            X