Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

co-Moderator(s): belangrijk bericht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • co-Moderator(s): belangrijk bericht

    Zoals je al in andere draadjes in dit subforum (Challenge-of-the-Month) hebt kunnen lezen, modereren Spooky en ikzelf voortaan allebei de BD-Challenge.
    Echter nooit tegelijkertijd. Meestal staat Spooky aan het roer, soms neem ik tijdelijk over.
    Voor de deelnemers zou dit zo goed als naadloos moeten zijn, en nauwelijks merkbaar.

    Met dit bericht wil ik toch nog even benadrukken dat je, als je correspondeert met de BD-Challenge Moderator, je
    - zeker moet antwoorden aan de afzender, als één van ons beiden je een vraag stelt. Meestal betreft dit bijkomende informatie ivm je inzending (exif, e.d.)
    - je bij voorkeur ons beiden aanschrijft, zij het per privébericht, zij het per email. Als je het adres moderator.challenge@belgiumdigital.com gebruikt, kunnen wij het allebei lezen.

    De reden waarom ik dit bericht plaats is omdat ik vanaf zaterdag 16 juni a.s. veertien dagen vrij nemen, met nauwelijks een internetverbinding (en zeker niet om te modereren).
    Als je enkel mij zou contacteren per PB of email, dan zou je bericht wel eens veertien dagen onbeantwoord kunnen blijven, en als het specifiek voor deze juni-Challenge (thema: buis/buizen) zou zijn, dan is dat onverbiddelijk te laat. Dat zou jammer zijn.

    OK?
    LesC, co-Moderator BD-Challenge
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: co-Moderator(s): belangrijk bericht

    bedankt voor de info.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment

    Working...
    X