Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raynair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raynair

    Ga binnekort met Raynair vliegen, probleem er mag maar één handbagage mee, wil mijn fototoestel plus laptop mee, kan mijn laptop in mijn reiskoffer ???

    mvg

  • #2
    natuurlijk, gewoon effe goed inpakken in een paar handoeken, tshirts ofzo. Doe ik altijd, mn laptop in mn koffer.

    Geen enkel probleem dus!
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #3
      [quote]Originally posted by rkonings
      natuurlijk, gewoon effe goed inpakken in een paar handoeken, tshirts ofzo. Doe ik altijd, mn laptop in mn koffer.

      Dank voor de info.

      Comment


      • #4
        Hmmm... Ik zou mijn laptop toch niet in een reiskoffer steken, zoals ze die behandelen


        Over die laptop + fototoestel zullen ze in de cabine echt niet vallen hoor

        Comment


        • #5
          Ik doe dit al jaren zo..
          Je moet natuurlijk wel beschikken over van die "harde" koffers.
          Ik heb zo ook al meerdere malen stenen maskers uit Mexico meegenomen.
          Geen enkel probleem.

          Met vriendelijke groeten,
          Ronald
          www.konings.biz

          Comment


          • #6
            @Donmimmo:

            Hoeveel mag mijn bagage wegen?

            Ryanair laat 15 kilogram ingecheckte bagage toe per passagier (zoals vermeld op alle Ryanair-vluchttrajecten) en één stuk handbagage dat niet meer dan zeven kilogram weegt en dat niet groter dan 50x35x23 centimeter is. Voor de veiligheid en het gemak van alle passagiers moet u de handbagage kunnen wegbergen onder uw stoel of in het compartiment boven uw hoofd.