Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raynair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raynair

    Ga binnekort met Raynair vliegen, probleem er mag maar één handbagage mee, wil mijn fototoestel plus laptop mee, kan mijn laptop in mijn reiskoffer ???

    mvg

  • #2
    natuurlijk, gewoon effe goed inpakken in een paar handoeken, tshirts ofzo. Doe ik altijd, mn laptop in mn koffer.

    Geen enkel probleem dus!
    Met vriendelijke groeten,
    Ronald
    www.konings.biz

    Comment


    • #3
      [quote]Originally posted by rkonings
      natuurlijk, gewoon effe goed inpakken in een paar handoeken, tshirts ofzo. Doe ik altijd, mn laptop in mn koffer.

      Dank voor de info.

      Comment


      • #4
        Hmmm... Ik zou mijn laptop toch niet in een reiskoffer steken, zoals ze die behandelen


        Over die laptop + fototoestel zullen ze in de cabine echt niet vallen hoor

        Comment


        • #5
          Ik doe dit al jaren zo..
          Je moet natuurlijk wel beschikken over van die "harde" koffers.
          Ik heb zo ook al meerdere malen stenen maskers uit Mexico meegenomen.
          Geen enkel probleem.

          Met vriendelijke groeten,
          Ronald
          www.konings.biz

          Comment


          • #6
            @Donmimmo:

            Hoeveel mag mijn bagage wegen?

            Ryanair laat 15 kilogram ingecheckte bagage toe per passagier (zoals vermeld op alle Ryanair-vluchttrajecten) en één stuk handbagage dat niet meer dan zeven kilogram weegt en dat niet groter dan 50x35x23 centimeter is. Voor de veiligheid en het gemak van alle passagiers moet u de handbagage kunnen wegbergen onder uw stoel of in het compartiment boven uw hoofd.

            Als na controle blijkt dat uw bagage meer dan 15 kilo weegt, wordt per extra kilo GBP 4 of € 6 (of equivalent in plaatselijke valuta) in rekening gebracht. Dit geldt voor alle routes. Het is de agenten en het personeel van Ryanair niet toegestaan meergewicht door de vingers te zien en deze extra kosten niet aan te rekenen. Met onze lage prijzen en grote beschikbaarheid, kunnen wij het ons niet veroorloven extra kosten niet aan te rekenen. Daarom zullen onze agenten en ons personeel iedereen wiens bagage meer weegt dan het toegestane gewicht, extra kosten aanrekenen.



            Mag ik elektronische apparatuur aan boord gebruiken?

            L'utilisation d'appareils électroniques, tels que des ordinateurs portables, Game Boys, baladeurs et autres équipements fonctionnant sur pile, est autorisée à bord de tout vol Ryanair une fois que l'avion a atteint son altitude de croisière et que le signal "attachez vos ceintures" est éteint. L'utilisation de téléphones cellulaires est formellement interdite à tout moment.



            Bovenste alinea lijkt me duidelijk....
            wat dat Franse gebral is geen idee.
            Met vriendelijke groeten,
            Ronald
            www.konings.biz

            Comment


            • #7
              wat dat Franse gebral is geen idee.
              Stomme en kleingeestige opmerking,

              Jo(han)
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Donmimmo
                Ga binnekort met Raynair vliegen, probleem er mag maar één handbagage mee, wil mijn fototoestel plus laptop mee, kan mijn laptop in mijn reiskoffer ???
                Ik zou nooit mijn laptop in mijn bagage steken. Hoewel ik al ooit eens 8 glazen in mijn bagage gestoken heb, en die heelhuids in Belgie gekregen heb... Ik heb wel een keer het panel van mijn laptop gebroken terug gevonden in mijn bagage... en ik kan je verzekeren dat een nieuw panel een dure grap is.

                Daarenboven laten de meeste luchtvaartmaatschapijen toe dat je een stuk handbagage en een handtas of (kleine) laptopbag meeneemt; ik heb vaak genoeg op die manier gereisd. Raynair is natuurlijk een geval apart door zijn goedkope prijzen, maar ik kan me niet inbeelden dat ze problemen maken van een aparte laptopbag. Hou je handbagage beperkt, zou ik zeggen, en dan moet dat lukken met je laptop.

                Maar euh... Kan je niet je camera en laptop in 1 tas steken? Nogal wat fototassen en rugzakken bieden plaats aan een camera en een laptop.


                Groeten, Kris.
                My work: VICTORIE.com

                Comment


                • #9
                  @Jo:

                  Hoezo stom?
                  Ik kan gewoon geen frans lezen, dus het dom van Ryanair dat als ik op Flemisch klik er dan toch nog iets in het frans staat!

                  DOH!
                  Met vriendelijke groeten,
                  Ronald
                  www.konings.biz

                  Comment


                  • #10
                    Mimmo , een goede reis en veel fotokes he...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by rkonings
                      @Jo:

                      Hoezo stom?
                      Ik kan gewoon geen frans lezen, dus het dom van Ryanair dat als ik op Flemisch klik er dan toch nog iets in het frans staat!

                      DOH!
                      Jamaar je hebt op flemish geklikt en niet op dutch hé

                      Comment


                      • #12
                        Typisch dat Dutch: http://www.ryanair.com/flemish/ is

                        Dus dat Franse brol moet er niet staan!
                        Met vriendelijke groeten,
                        Ronald
                        www.konings.biz

                        Comment


                        • #13
                          Re: Raynair

                          Oorspronkelijk geplaatst door rkonings Bekijk bericht
                          L'utilisation d'appareils électroniques, tels que des ordinateurs portables, Game Boys, baladeurs et autres équipements fonctionnant sur pile, est autorisée à bord de tout vol Ryanair une fois que l'avion a atteint son altitude de croisière et que le signal "attachez vos ceintures" est éteint. L'utilisation de téléphones cellulaires est formellement interdite à tout moment.
                          "Het gebruik van electronische apparatuur zoals laptops, game boys, walkmans en andere zaken die op batterijen functioneren zijn toegestaan om te gebruiken aan boord van Ryanair zodra het toestel zijn kruishoogte bereikt heeft en het "fasten your seatbelt" lampje gedoofd is. Het gebruik van GSM is formeel verboden op elk moment...

                          Voila
                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Raynair

                            Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                            "Het gebruik van electronische apparatuur zoals laptops, game boys, walkmans en andere zaken die op batterijen functioneren zijn toegestaan om te gebruiken aan boord van Ryanair zodra het toestel zijn kruishoogte bereikt heeft en het "fasten your seatbelt" lampje gedoofd is. Het gebruik van GSM is formeel verboden op elk moment...

                            Voila
                            en moet je die dan tijdens de vlucht effe uit de bagageruimte halen!!
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Raynair

                              Ik ben benieuwd of TS, die sinds 20/08/2004 niet meer op dit forum is geweest, nog veel belangstelling heeft voor de recent neergeschreven info...
                              Grtz, Tigra-Boy
                              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                              Comment

                              Working...
                              X