Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex locaties voor ons huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex locaties voor ons huwelijk

    Hallo,


    Wij zijn op zoek naar Urbex locaties in en rond Sint-Truiden om op 7/7/12 enkele trouwfoto's te laten maken.
    Nu, we hebben nog maar één locatie gevonden (kasteel van bevingen -Rochendaal).
    Ik heb al enkele weken geleden het militair domein gecontacteerd, maar tot op vandaag hebben wij nog altijd niets ontvangen of wij daar enkele foto's mogen nemen voor onze huwelijksfoto's.
    Nu was mijn vraag, weten er hier mensen nog van die locaties in en rond Sint-Truiden.
    Ik begrijp dat die locaties niet zomaar worden meegedeeld, maar ik zou toch echt willen aandringen of jullie een prive berichtje willen sturen met een locatie die we kunnen gebruiken.
    Ik zal de locaties zeker niet verder vertellen, daar kan u zeker voor zijn.
    Ik hoop dat er hier mensen zijn die ons verder kunnen helpen.
    Onze vaste locaties is het Vinne in Zoutleeuw, maar zo enkel Urbex foto's zijn toch heel zeker een meerwaarde!


    Alvast badankt
    Davy & Vanessa

  • #2
    Re: Urbex locaties voor ons huwelijk

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot. In Algemeen vind je meer dergelijke vragen terug.

    Blijkbaar heb je zelf je vergissing ingezien, want in Algemeen vond ik een identieke topic van jou. Omdat crossposting tegen de BD-regels is, heb ik die tweede topic verwijderd.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X