Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

    Iemand bekend met deze winkel ?

    Prijzen lijken heel oké, maar zijn de produkten gans nieuw ?

    Graag jullie ervaringen hiermee aub. Ik zou 'ophalen' ipv laten leveren

    Ik ben van plan een Tamron 70-200 mm f2.8 te kopen, daar lijkt hij het goedkoopst te zijn.

    Alvast dank voor de raad


    R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

    Natuurlijk zijn de produkten gans nieuw.
    Ik ben al een paar keer in de winkel geweest als ik dringend iets nodig had voor de iPhone of iPad, maar ze waren toch altijd aan de dure kant.
    Bewonder er ook de Sigma 200-500/2.8 die er op een statief staat.
    Onlangs wou ik er een Nikon P510 gaan halen, maar ze zegden dat die pas over 3 maanden leverbaar was, omdat de fabriek in Japan wegens de tsunami nog niet was heropgestart.
    Ik ben dan naar Foto Grobet gegaan waar het toestel gewoon op voorraad was.
    Als een verkoper je voor een compactje van 399€ al wat voorliegt, wat gaat het dan zijn voor een deftige DSLR of lens ?

    Comment


    • #3
      Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

      Ben ook al een paar keer in de winkel geweest. Geen problemen mee gehad maar uitleg heb ik nooit gevraagd. Meestal weet ik wat ik moet hebben.
      Ze zijn niet altijd het goedkoopst maar bij sommige producten zitten ze toch lager als je wat vergelijkt. En het is wel degelijk nieuw hoor .

      Comment


      • #4
        Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

        als je precies weet wat je wil kan je daar zeker kopen , meestal zijn ze zelfs goedkoper dan de gekende internet winkels...
        weet wel precies wat je nodig hebt, betalen en vertrekken want voor enige uitleg moet je er niet zijn , de verkopers daar lullen maar wat uit hun nek (zelf ondervonden in die mate dat het zelfs belachelijk werd)
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen


          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Zoveel positieve beoordelingen heb ik nog nooit bij mekaar gezien.
            De zaak in Ekeren lijkt me geen lang leven beschoren. 4 man personeel dat bijna niets te doen heeft, kost een hoop geld. De helft van de winkelruimte wordt ingenomen door een nooit gezien assortiment fototassen. De andere helft bestaat uit prullaria (gsm-tasjes, iPod accessoires, kaders, etc), een vitrine met overwegend cameras van 69 tot 199€ en 2 DSLR's met enkele goedkope lenzen. Op mijn vraag of de Sigma 200-500/2.8 die er staat de waterdichte versie was, werd bevestigend geantwoord

            Comment


            • #7
              Re: Digital Warehouse : Ekeren / Antwerpen

              Deze winkel bevindt zich nu aan het MAS in de Nassaustraat(makkelijk en goedkoop parkeren)Antwerpen.
              Vermits ik in het Waasland woon is dat effe de konijnenpijp uit en je bent er.
              Heel tevreden want ik zocht een Gitzostatief en Manfrotto balhoofd,beiden stonden niet op de website.
              Maar bij navraag hebben ze mij gevraagd een"bestelling/aanvraag " te doen en de volgende dag stonden de artikelen op de website.
              Vooral een interessante prijs voor het statief.
              Ik heb dan de bestelling geplaatst en geopteerd voor afhalen in de winkel en contant betalen(want ze vragen wel 2% extra voor Visa betaling)
              Werd ontvangen door een vriendelijke dame die balhoofd en statief uitpakte en demonstreerde.Weliswaar enige moeite met de RC4 plaat van Manfrotto maar dat wist ik en ondervond ik ook thuis.Oefenen dus.
              Kost wel een ritje naar Antwerpen maar je bent er intussen ook eens uit en kon een zonnige plaat schieten van het MAS.
              Voordeel tegenover uitsluitend internetwinkel is dat je de bestelling toch eerst nog eens kan controleren en vervoerschade uitgesloten is.
              Kortom boter bij de vis.
              Goed combinatie internet en fysieke winkel.
              Flickr PBase
              Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

              Comment

              Working...
              X