Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yellow-eyed pengiun (II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yellow-eyed pengiun (II)

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Yellow-eyed pengiun (II)

    Mooi hoor ! is meer mijn ding,vind deze mooier,maar dat is persoonlijke mening ;-)
    mvg.

    Comment


    • #3
      Re: Yellow-eyed pengiun (II)

      Bedankt !
      Ik vond die andere zelf de beste, omwille van de omgeving en die zonsondergang, maar dat is mss ook omdat ik landschapsfotograaf ben.

      Ik denk dat het in dit forumonderdeel de uitdaging is elk dier zo formaatvullend mogelijk te krijgen, waar het dier zelf de volle aandacht krijgt...
      En ik denk dat deze hier wel aan voldoet, waardoor ik ook vermoed dat deze eerder de voorkeur zal krijgen.
      Oorspronkelijk geplaatst door urvanis Bekijk bericht
      Mooi hoor ! is meer mijn ding,vind deze mooier,maar dat is persoonlijke mening ;-)
      mvg.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Yellow-eyed pengiun (II)

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Ik denk dat het in dit forumonderdeel de uitdaging is elk dier zo formaatvullend mogelijk te krijgen, waar het dier zelf de volle aandacht krijgt...
        En ik denk dat deze hier wel aan voldoet, waardoor ik ook vermoed dat deze eerder de voorkeur zal krijgen.
        Zeer mooie plaat Danny, maar voor mij mocht 'm iets meer ruimte krijgen

        Het hoeft niet altijd beeldvullend te zijn, maar dan moet je wel een mooie achtergrond hebben. Bij deze is dat dus duidelijk het geval, dus daarmee dat ik hierboven schreef dat 'm iets meer ruimte mocht hebben. (en dan vooral de kant van de bek, eventueel zelfde uitsnede bewaren maar dan met 4/3 verhouding zodat er links meer plaats over blijft ?)

        Ik vind deze zelfs beter dan je vorige, niet vanwege het beeldvullender zijn maar hier trekt de achtergrond minder aandacht weg van het hoofdonderwerp.

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Yellow-eyed pengiun (II)

          Als geheel heeft de vorige mijn voorkeur vanwege die extra Dama touch met die zonsondergang erbij.
          Hier staat het beestje er natuurlijk beter op en zelfs zo goed gedetailleerd dat je de druppeltje kunt tellen die net als bij een vers gewaxte auto op het oppervlak parelen. Knap
          "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg

            Zeer mooie plaat Danny, maar voor mij mocht 'm iets meer ruimte krijgen

            Het hoeft niet altijd beeldvullend te zijn, maar dan moet je wel een mooie achtergrond hebben. Bij deze is dat dus duidelijk het geval, dus daarmee dat ik hierboven schreef dat 'm iets meer ruimte mocht hebben. (en dan vooral de kant van de bek, eventueel zelfde uitsnede bewaren maar dan met 4/3 verhouding zodat er links meer plaats over blijft ?)

            Ik vind deze zelfs beter dan je vorige, niet vanwege het beeldvullender zijn maar hier trekt de achtergrond minder aandacht weg van het hoofdonderwerp.

            grts
            Sieg
            Sieg,
            Dit is geen crop, dus kan er niet meteen meer ruimte aan geven.

            Bedankt voor jouw visie en suggestie.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Yellow-eyed pengiun (II)

              yep..deze is erg mooi.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                Ook hier weer een mooi shot.
                Je maakt er een knap album van.
                www.photo-rudi.be

                Comment


                • #9
                  Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                  Die poseert mooi, staat er prachtig op .
                  En ja, ik ben ook van mening dat die vorige beter was omwille van de omgeving.

                  Het lijkt me wel dat je de kleurtjes behoorlijk hebt opgetrokken.

                  Is het nog eentje van Otago ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                    Mooie en detailrijke plaat en voor mij beter dan de vorige.
                    dgv Eric
                    http://blog.seniorennet.be/eric1957/
                    Canon 450D + 18-55 mm en EFs 55-250 mm
                    Sigma 120-400 mm en Pana FZ 8 + voorzetlens.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                      Mooi werk en als je er een tijdje naar kijkt komen de druppeltjes als een raster los van de vogel. Mooi afgewerkt! Mooie contrasten en kleuren die eruit komen.
                      Gr David

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                        Staat er inderdaad heel knap op met al die druppeltjes!
                        Grt. Jef

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                          Een hele knappe foto, en waarschijnlijk de betere pinguin foto van de twee.
                          Maar als foto spreekt de andere mij net iets meer aan, omwille van de twee elementen, landschap en dier.
                          Maar het zijn beiden pareltjes
                          Zie ook flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                            Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                            Een hele knappe foto, en waarschijnlijk de betere pinguin foto van de twee.
                            Maar als foto spreekt de andere mij net iets meer aan, omwille van de twee elementen, landschap en dier.
                            Maar het zijn beiden pareltjes
                            Had het niet beter kunnen verwoorden... ik volg hier.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Yellow-eyed pengiun (II)

                              zoals reeds gezegd staat de pinguïnop zich best op deze foto (super zelfs) maar de andere is specialer door de combinatie met de zonsondergang, wel beiden pareltjes hoor

                              Comment

                              Working...
                              X