Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Right, but I have a 1D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Right, but I have a 1D

    Short clip from Veep. The V.P.'s official lip-reading photographer and Jonah, the sniveling creep from the President's office discuss Canon gear. Funny and s...


    Short clip from Veep

  • #2
    Re: Right, but I have a 1D



    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Right, but I have a 1D


      Yeah and I have a 1D too

      Maar ik maak wel eens basketbal foto's en met deze bezigheid ben ik indertijd overgestapt van een 500D naar een 1D3.
      En guess what? Met een 1D kun je ook andere foto's nemen, hahaha.
      Fotografie is leren kijken.
      http://johanluyckx.weebly.com

      Comment


      • #4
        Re: Right, but I have a 1D

        "Right, but I have a Canon" was eigenlijk al voldoende geweest als realistische grap. (mocht die andere man iets anders dan een Canon-camera gehad hebben).

        Canon kon trouwens omgekeerd ook wel vervangen worden door Nikon ....maar in elk geval niet door Sony, Pentax of Olympus.

        Leuk voorbeeld van snobisme onder merksnobisten, dat wel.

        Ik zou ze in elk geval niet willen te eten geven, al de beginnende fotografen die een bepaald merk kopen enkel en alleen omdat dit merk als de grootste en de bekendste door iedereen gekend is.
        Last edited by Ba-bète; 7 juni 2012, 20:42.

        Comment


        • #5
          Re: Right, but I have a 1D

          Oorspronkelijk geplaatst door Ba-bète Bekijk bericht
          Canon kon trouwens omgekeerd ook wel vervangen worden door Nikon ....maar in elk geval niet door Sony, Pentax of Olympus.
          Het kan aan mij liggen maar de bovenstaande zin snap ik niet of toch wat ermee bedoeld!
          Greetz Twan

          http://500px.com/TwanGroenen

          Comment


          • #6
            Re: Right, but I have a 1D

            Oorspronkelijk geplaatst door Twannie Bekijk bericht
            Het kan aan mij liggen maar de bovenstaande zin snap ik niet of toch wat ermee bedoeld!
            hij heeft geen Canon of Nikon
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #7
              Re: Right, but I have a 1D

              Oorspronkelijk geplaatst door Ba-bète Bekijk bericht
              Leuk voorbeeld van snobisme onder merksnobisten, dat wel.

              Ik zou ze in elk geval niet willen te eten geven, al de beginnende fotografen die een bepaald merk kopen enkel en alleen omdat dit merk als de grootste en de bekendste door iedereen gekend is.
              Dat is toch met zowat alles het geval ? Maar je vergeet blijkbaar nog een belangrijke factor want IKEA is de grootste en de bekendste in zijn segment, waarom koopt niet iedereen bij IKEA ?
              Tenslotte onderschat je ook de rol van de gewiekste verkoper/dozenschuiver.

              Een goede verkoper moet 1. zijn materie beheersen en 2. beginnen met vragen te stellen om de noden van zijn klant in te schatten en 3. eerlijk daar op inspelen.

              Ik ga nu even buiten de fotografie maar ik ben al 15 jaar informant bij de Reismarkt in Brugge (onbezoldigd, ik heb daar geen financiële voordelen en alleen maar verplaatsingskosten die voor mezelf zijn). Dan krijg je van die mensen die afkomen met : ik wil op reis naar X, wat mag ik niet missen ?
              Dan begin ik met vragen (veel vragen) te stellen want op die vraag bestaat geen antwoord.

              Betreft fotografie weet ik wat ik wil maar ik zou toch eens willen weten hoeveel % van doorsnee mensen er buitenkomt met een apparaat dat duurder is dan dat wat ze gepland hadden en wie niet. Ik denk dat we zouden schrikken.
              Zelf denk ik dat ik -in de ogen van de winkel- een slechte verkoper zou zijn

              Comment

              Working...
              X