Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

my best of "The Rhythm Junks"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • my best of "The Rhythm Junks"

    Zoals aangekondigt in mijn vorige posts in beginnershoek, is hier mijn beste concertfoto van het optreden van The Rhythm Junks.
    (Althans mijn persoonlijke mening, misschien dat anderen hier anders over denken?)
    Dit is de eerste keer dat ik het waag in showcase te posten.
    Is deze ook voor jullie showcase-waardig?




    bekijk hem zeker ook eens in het groot HIER
    Last edited by Red Falcon; 8 juni 2012, 00:34.

  • #2
    Re: my best of "The Rhythm Junks"

    Schuine foto's werken soms wel, maar hier niet. De drummer lijkt onder zijn drumstel te liggen.
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: my best of "The Rhythm Junks"

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Schuine foto's werken soms wel, maar hier niet. De drummer lijkt onder zijn drumstel te liggen.
      Oei, nu ik op de drummer begin te letten wordt ik er inderdaad een beetje zeeziek van...
      www.benbammens.be

      Comment


      • #4
        Re: my best of "The Rhythm Junks"

        Voor de rest vind ik het wel een goede foto. Mooi scherp en goed contrast. Goede z/w omzetting.
        www.benbammens.be

        Comment


        • #5
          Re: my best of "The Rhythm Junks"

          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Schuine foto's werken soms wel, maar hier niet. De drummer lijkt onder zijn drumstel te liggen.
          Bedankt voor de tip, hier heb ik zeker iets aan! Dit was mijn eerste concert dus ben blij dat ik aan de hand van tips op mijn foto's de volgende keer hier rekening mee kan houden.

          Deze foto kan natuurlijk niet opnieuw gemaakt worden, dus heb ik een update geplaatst waar de drummer is weggewerkt. Beter zo?

          Comment


          • #6
            Re: my best of "The Rhythm Junks"

            Idd beter (in mijn opinie). Meestal werken horizontale of verticale foto's beter dan schuine, dus best 90% van die foto's maken of zo ...
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: my best of "The Rhythm Junks"

              ja de meeste van mijn andere foto's zijn wel recht.
              Van diegene die ik gepost heb (beginnershoek) allemaal, buiten deze eigenlijk aangezien bij deze de actie volgens mij wel goed was weergegeven.

              Comment


              • #8
                Re: my best of "The Rhythm Junks"

                Of het ligt aan mij of de foto
                Waar ge de foto hebt bij gewerkt zie ik op verschillende plaatsen een lichtere plek.
                Ik denk dat ge met Lightroom hebt gewerkt?
                Nog eens overal goed overgaan zodat alles zwart is.

                Voor eerste keer niet slecht !

                Comment


                • #9
                  Re: my best of "The Rhythm Junks"

                  Update is inderdaad veel beter.

                  @ Johan, waarom post jij nooit?
                  Ik heb uw site eens bezocht en daar staan heel mooie foto's op.
                  Die zouden zeker een verrijking zijn op het forum.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: my best of "The Rhythm Junks"

                    Je hebt gelijk epson, ik ben er blijkbaar veel te snel over heen gegaan!
                    Opnieuw een update geplaatst, hopelijk is dit de winner

                    In ieder geval is het duidelijk dat ondanks alles mogelijk is met nabewerking (als je ermee overweg kan) een goede foto best rechtstreeks zo uit de camera komt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: my best of "The Rhythm Junks"

                      Jip veel beter !
                      Ja nabewerking doet veel, maar overdrijven vind ik maar niks

                      Comment


                      • #12
                        Re: my best of "The Rhythm Junks"

                        heb ik in de 2de update overdreven door ook links van de zanger de achtergrond donkerder te maken?
                        Ik heb dit gedaan aangezien ik bij de eerste update vond dat links en rechts van de benen van de zanger het verschil te groot was en vreemd over kwam..

                        Comment


                        • #13
                          Re: my best of "The Rhythm Junks"

                          Nope stoort me helemaal niet.
                          Ik zelfs photoshop niet en haal geen statieven weg al kan dit de foto wel ten goede halen, komt gewoon dat ik dat niet kan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: my best of "The Rhythm Junks"

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Update is inderdaad veel beter.

                            @ Johan, waarom post jij nooit?
                            Ik heb uw site eens bezocht en daar staan heel mooie foto's op.
                            Die zouden zeker een verrijking zijn op het forum.


                            Grtz, RF
                            Bedankt, maar zo goed vind ik mezelf niet, ik moet nog veel bijleren.

                            Ik post hier geen foto's omdat de uploadprogramma's leiden tot veel minder scherpte dan het origineel en de foto's daarom minder goed lijken.

                            Van mijn concertfoto's ben ik over t algemeen tevreden, macro en vogels kan nog veel beter.
                            Canon-man. Concerten en natuur.
                            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                            Comment


                            • #15
                              Re: my best of "The Rhythm Junks"

                              Oorspronkelijk geplaatst door spice Bekijk bericht
                              Je hebt gelijk epson, ik ben er blijkbaar veel te snel over heen gegaan!
                              Opnieuw een update geplaatst, hopelijk is dit de winner

                              In ieder geval is het duidelijk dat ondanks alles mogelijk is met nabewerking (als je ermee overweg kan) een goede foto best rechtstreeks zo uit de camera komt.
                              Met nabewerking kan je van n slechte of onscherpe foto, geen goeie foto maken.

                              Een goeie foto heeft maar weinig nabewerking nodig.

                              Er is eens gezegd dat je met 1 minuut nadenken over je compositie, 10 minuten per foto uitspaart in Photoshop.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment

                              Working...
                              X