Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

merchandising

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • merchandising

    Ik zou een paar mensen van de fotoclub een klein cadeautje willen doen en stootte al Googlend op dit hier: http://photoprogear.com/catalog/cano...ball-p-37.html

    Zo'n pet of T-shirt valt wel binnen het budget en omdat er zowel Canonisten als Nikonisten tussen zitten leek me dit ideaal. Is die website betrouwbaar, zijn er forumleden die er ervaring mee hebben? Of kennen jullie andere wegen om aan hetzelfde product te komen?

    Djienbe

  • #2
    Re: merchandising

    Ik zou opteren voor een T-shirt, als je dan toch wil betalen om publiciteit te maken.
    Dat kan nog gedragen worden tijdens het fotograferen. Een baseball petje zit aardig in de weg als je door de zoeker wil kijken, tenzij je het achterstevoor opzet...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: merchandising

      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Ik zou opteren voor een T-shirt, als je dan toch wil betalen om publiciteit te maken.
      Dat kan nog gedragen worden tijdens het fotograferen. Een baseball petje zit aardig in de weg als je door de zoeker wil kijken, tenzij je het achterstevoor opzet...
      Ja, dat die pet in de weg zit als je in de zoeker kijkt, ken ik maar ik draai ze dan effe achterstevoren. Voor alle andere situaties is 't een prima schaduwbezorger. Maar ik ben nogal achterdochtig als het over onbekende websites gaat en ik hoop dat er wat forumleden iets meer over kunnen zeggen.

      Djienbe

      Comment

      Working...
      X