Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studenten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studenten

    Misschien eens ter ondersteuning en/of info naar andere forumgebruikers toe laten weten wie er momenteel nog lessen fotografie volgt, eventueel aangevuld met wie er gelijktijdig of apart lessen Photoshop volgt .
    Zie regelmatig foto's die gemaakt zijn in opdracht voor school.
    Vandaar.
    Zo kunnen andere forumgebruikers met deze info de foto's op een andere manier beoordelen.
    En de autodidacten kunnen misschien aanhalen hoelang ze met fotografie bezig zijn.
    Vind dat er nu toch nogal eens ( soms zwaar ) wordt uitgehaald naar beginnende fotografen.

    Zal zelf de spits afbijten.

    Drie modules ( semesters ) digitale reflex gedaan.
    Een semester basis Photoshop en nu bezig aan eerste semester Photoshop voor fotografen.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Studenten

    Ik volg geen lessen wegens te weinig tijd (tijd gaat naar andere lessen)
    Ik heb nog niet extreem veel foto's gepost en de commentaren op mijn foto's zijn nog niet zo extreem geweest.
    Echter sta ik open voor alle kritiek, tot zelfs de kleinste foutjes om mijn foto's te kunnen verbeteren.
    Dus laat die harde kritiek maar komen op mijn foto's (gerichte en opbouwende kritiek hoe ik fouten kan verbeteren of vermijden)

    Comment


    • #3
      Re: Studenten

      5 modules gevolgd aan het Kisp in Wondelgem. Na een onderbreking van 6 maanden start ik in september terug met de module "materie & objecten".

      Grtz, Michel

      Comment


      • #4
        Re: Studenten

        Ik heb ongeveer alles zelf aangeleerd, maar hier op het forum veel opgestoken en ik ben ook lid van een fotovereniging, waar ik ook heel veel bijleer.
        En voor de rest veel surfen op het net en kijken naar andermans werk!
        Jannes Bollen
        Website / Facebookpagina

        Comment


        • #5
          Re: Studenten

          Modules digi1 en digi2 afgewerkt aan het CVO te Leuven, volgend semester naar digi3 (photoshop).
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

          Comment


          • #6
            Re: Studenten

            Wegens ploegwerk (de ene week van 5 tot 13 uur, de andere van 13 tot 21 uur) geen tijd om lessen te volgen. Misschien zou de zaterdag les nemen een optie zijn, maar mijn weekends gebruik ik dan liever voor iets anders (foto's maken bijvoorbeeld)

            Dus tot nog toe enkel geleerd door ondervinding, en door (onder andere hier) veel te lezen en te kijken hoe anderen hun foto's eruit zien. Al zijn er hier weinig die in dezelfde "branche" zitten als ik...
            Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

            Comment


            • #7
              Re: Studenten

              Net eerste semester "digitale fotografie" aan CVO Oostende achter de rug!

              Comment

              Working...
              X