Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bedenkingen bij aanbiedingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bedenkingen bij aanbiedingen

    Hallo,

    als nog supergroentje zie ik dingen niet die jullie wel zien.
    daarom mijn vraag, zit er in onderstaande twee aanbiedingen een addertje onder het gras? minderwaardige objectieven etc

    Nikon D5100 + 18-55mm VR. Met de Nikon D5100 heb je een zeer hoogwaardige spiegelreflexcamera in handen die behalve prachtige zeer gedetailleerde foto's...


    of

    Canon EOS 600D + 18-55mm IS. "Een toonaangevende resolutie van 18 Megapixel, een gebruikersvriendelijk ontwerp en een volledig assortiment...


    bedankt voor jullie input.
    Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
    Beginnersmode ~ on ~

  • #2
    Re: bedenkingen bij aanbiedingen

    waarschijnlijk een bin60 aan die prijzen
    Fotografie is leren kijken.
    http://johanluyckx.weebly.com

    Comment


    • #3
      Re: bedenkingen bij aanbiedingen

      Oorspronkelijk geplaatst door Tollerke Bekijk bericht
      waarschijnlijk een bin60 aan die prijzen
      je bent uw sarcastische smiley vergeten...
      Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
      Beginnersmode ~ on ~

      Comment


      • #4
        Re: bedenkingen bij aanbiedingen

        En voor de mensen die ouder dan 20 zijn: Een bin60 ???

        Comment


        • #5
          Re: bedenkingen bij aanbiedingen

          Oorspronkelijk geplaatst door wigelII Bekijk bericht
          En voor de mensen die ouder dan 20 zijn: Een bin60 ???
          Thank god...ik dacht dat het aan mij lag
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment


          • #6
            Re: bedenkingen bij aanbiedingen

            Uitleg over bin 60 vind je hier bij #18.

            Comment


            • #7
              Re: bedenkingen bij aanbiedingen

              Hmm, wazig verhaal.

              Zelfde toestel maar iets duurder, waarschijnlijk omdat er in nederland maar 1 jaar garantie is en hier 2.

              Ruud
              Last edited by rufus1964; 5 juni 2012, 18:42. Reden: Link toegevoegd
              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

              Comment


              • #8
                Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                Aha duidelijk...een soort van broodje aap
                Mijn objectieven zijn all round...

                Comment


                • #9
                  Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                  Verplaatst naar geschikter forum . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                    Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
                    Hmm, wazig verhaal.
                    waarschijnlijk omdat er in nederland maar 1 jaar garantie is en hier 2.
                    Waar haal je die info vandaan(in NL is de garantie zelfs langer dan hier)
                    Koopt u een product? Dan geeft de verkoper of fabrikant u soms garantie. Lees wat uw rechten zijn rondom garantie en binnen welke termijn u recht hebt op gratis reparatie of vervanging van een kapot product.



                    .... zoek zelf eens op
                    Never resist temptation or it could go away...
                    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

                    Comment


                    • #11
                      Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                      bedankt voor de info allen.

                      maar mag ik er nu van uitgaan dat dit gewoon een sterke aanbieding is?
                      Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
                      Beginnersmode ~ on ~

                      Comment


                      • #12
                        Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                        Bol.com is betrouwbaar. Ook goede garantieafhandeling.
                        Uit ervaring.

                        Comment


                        • #13
                          Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                          ik heb vorige week op bol.com een tv gekocht uit de philips 6000 reeks die mijn lokale handelaar niet kon leveren onder de 800 euro !!!, ik heb em 550 euro betaald bij bol.com (inclusief thuislevering via UPS)

                          Comment


                          • #14
                            Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                            Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                            Bol.com is betrouwbaar. Ook goede garantieafhandeling.
                            Uit ervaring.
                            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            ik heb vorige week op bol.com een tv gekocht uit de philips 6000 reeks die mijn lokale handelaar niet kon leveren onder de 800 euro !!!, ik heb em 550 euro betaald bij bol.com (inclusief thuislevering via UPS)
                            ik heb mijn bestelling ook geplaatst bij bol uiteindelijk. het is een D5100 geworden.
                            pakket zou normaal gezien vandaag moeten aankomen maar leverdatum staat op morgen. dagje langer wachten dus
                            prijs was iig heel aangenaam + ook geen onverwachtse verzend/betalingskosten
                            Nikon D7000 + Nikkor AF-S VR 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED + Nikkor AF-S 50mm F1.8G + Yongnuo 568
                            Beginnersmode ~ on ~

                            Comment


                            • #15
                              Re: bedenkingen bij aanbiedingen

                              Waar haal je die info vandaan(in NL is de garantie zelfs langer dan hier)
                              De pagina die u wilde bezoeken bestaat niet (meer). Misschien is de pagina verwijderd of verplaatst. Wij hebben bijvoorbeeld oude nieuwsberichten van onze site verwijderd. Of misschien hebt u een verkeerd webadres ingetypt of verouderde link gevolgd. U kunt het volgende doen: Zoeken naar informatie met de zoekmachine Naar de homepage van ACM ConsuWijzer Naar de voorbeeldbrieven Een vraag stellen aan ACM ConsuWijzer Een melding doen bij ACM ConsuWijzer Of direct naar de informatie gaan op ACM ConsuWijzer over: Garantie, reparatie en geld terug Online winkelen Rekeningen en incassoprocedures Kan



                              .... zoek zelf eens op
                              Dat is wat de consumentenbonden zeggen ja, maar je zal veel moeite moeten om het gratis gerepareerd te krijgen als er 1 of 2 jaar voorbij zijn.
                              Ze zullen in de winkel niet zeggen, "oh meneer hij is nog maar 4 jaar maar dat geeft niet hoor, we zullen hem gratis repareren want U kunt toch niet verwachten dat hij nu al defect is."
                              Ik moet de eerste nog zien.

                              Ruud
                              Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                              Comment

                              Working...
                              X