Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heen gegaan.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heen gegaan.

    Een man die door velen onder ons al duizenden malen is gefotografeerd is deze week heengegaan.

    Ik kende hem misschien niet zo persoonlijk maar ik heb wel een paar zeer aangename gesprekken met deze lieve man gehad. Gesprekken die me nog lang zullen bijblijven. Het deed me dan ook pijn om het trieste nieuws van zijn overlijden te moeten vernemen.

    Een middeleeuwse re-enactement zal nooit meer hetzelfde zijn zonder hem.



    Edit: Blijkbaar is hij "heengegaan". En niet "heen gegaan".
    Nog een geluk dat er mensen zijn die weten wat belangrijk is en anderen daar op wijzen...
    Last edited by Ba-bète; 4 juni 2012, 21:33. Reden: Spellingfout.

  • #2
    Re: Heen gegaan.

    Wat jammer om te vernemen. Twee jaar geleden heb ik hem ook nog voor mijn lens gehad in Deurne. Sterkte voor zijn familie!
    Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

    Comment


    • #3
      Re: Heen gegaan.

      Heen gegaan of heengegaan?

      Comment


      • #4
        Re: Heen gegaan.

        Met alle respect:
        Als we dan toch overlijdensberichten van onbekende en nietszeggende mensen op het forum willen plaatsen
        alleen omdat ze vaak gefotografeerd zijn lijkt ''chit-chat" de aangewezen plaats hiervoor te zijn.
        Daar kun je alles kwijt (wat niets met fotografie te maken heeft)
        Maar dan nog vraag ik me af of je geboorteberichtjes, ziekmeldingen en overlijdensberichten van Jan en alleman op BD moet posten.

        Comment


        • #5
          Re: Heen gegaan.

          Blijkbaar zijn er toch minder mensen die deze man kennen als ik dacht.

          Terwijl ik er toch wel heel zeker van ben dat deze onbekende en nietszeggende man ontelbare malen gretig, doch welwillend is gefotografeerd door duizenden mensen. Waaronder tientallen, zoniet honderden BD-"fotografen".

          Maar aangezien Heaucheneaudt deze man niet kent en vindt dat deze "Jan en alleman" als belangeloos model niks met fotografie heeft te maken lijkt het me inderdaad beter om deze topic naar chit-chat te verplaatsen.


          Met alle respect, beste "Hogenood" ??????
          Last edited by Ba-bète; 4 juni 2012, 22:07.

          Comment


          • #6
            Re: Heen gegaan.

            Als er na twee dagen slechts één steunbetuiging komt kan ik maar moeilijk aannemen dat de man erg betekenisvol is geweest voor de fotografie of BD.

            Comment


            • #7
              Re: Heen gegaan.

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Als er na twee dagen slechts één steunbetuiging komt kan ik maar moeilijk aannemen dat de man erg betekenisvol is geweest voor de fotografie of BD.
              Er zijn bijna 48000 BD-leden. Een 300-tal onder hen heeft deze thread gezien. En slechts één heeft gereageerd.

              En daarmee denk jij dan het recht te hebben om deze man te bestempelen als een "onbekende en nietszeggende Jan en Alleman" wiens doodsbericht hier niks te zoeken heeft omdat hij betekenisloos was voor de fotografie en voor BD!!!


              Ik hoop voor jou, van harte, dat je zelf met wat meer respect zal behandeld worden na je dood.

              Comment


              • #8
                Re: Heen gegaan.

                Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Met alle respect:
                Als we dan toch overlijdensberichten van onbekende en nietszeggende mensen op het forum willen plaatsen
                alleen omdat ze vaak gefotografeerd zijn lijkt ''chit-chat" de aangewezen plaats hiervoor te zijn.
                Daar kun je alles kwijt (wat niets met fotografie te maken heeft)
                Maar dan nog vraag ik me af of je geboorteberichtjes, ziekmeldingen en overlijdensberichten van Jan en alleman op BD moet posten.
                Sorry hoor, maar hier laat jij je toch van je kleinste kant zien.
                Ik hoop van harte voor u en uw naasten dat u een groter hart hebt dan u hier laat blijken.

                OT: Ik ken deze man niet en ik heb hem ook nooit gefotografeerd, maar toch, veel sterkte aan allen die hem wel hebben gekend en nu rouwen om deze mens.

                Groeten,
                Geert

                Comment


                • #9
                  Re: Heen gegaan.

                  Heb dit topic net een eerste maal gezien en in de discussie wil ik me zeker niet mengen dus blijft het bij een éénmalige reactie.

                  Dit gezegd zijnde, ik heb deze man ook een aantal keren gezien op re-enactments.
                  Een lieve en aangename man, een persoonlijkheid waar je gewoon niet naast kon kijken.
                  Ik herinner me nog goed hoe hij mensen, jong en oud, moeiteloos kon boeien met zijn verhalen en in een oogwenk een lach op hun gezichten kon toveren.
                  Ik keek er naar uit om hem deze zomer terug te kunnen zien, hij zal door velen gemist worden.
                  En ja, deze man was van betekenis, net zoals ieder goed mens van betekenis is.

                  Grtjs
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Heen gegaan.

                    Ook hier ... nooit van gehoord!
                    Helaas?
                    "Just do it !"

                    http://jr52.be/index.html

                    Comment


                    • #11
                      Re: Heen gegaan.

                      in de fotoclub toch al enkele keren die "kop" gezien, dus denk ik, dat wie hem zag en een toestel bijhad , hem heeft gefotografeerd. En dus dat hij toch een waarde had fotografisch. (We zitten hier toch op een fotografie forum. Verder ken ik hem niet ), maar ik weet zeker dat zijn fotos nog lang zullen rondgaan, en dat de fotograaf dan nog steeds zal weten wie hij was.
                      En iemand die heengaat, is altijd een gemis voor de overblijvenden, dus bij deze , mijn deelneming aan de familie en nabestaanden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Heen gegaan.

                        Ik kende hem ook niet persoonlijk, maar twee jaar geleden heb ik hem wel gefotografeerd in Hoogstraten.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Heen gegaan.

                          meerdere keren hier gezien op BD.
                          heerlijke karakterkop.
                          de mens zelf nooit ontmoet.
                          maar dit is een mooie herinnering aan hem.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment

                          Working...
                          X