Volledige versie bekijken : Proficiat Dirkfotografie
marie-anne
1 juni 2012, 08:49
Het is een superfoto voor mij. Een van mijn favorieten!
FotoLucky
1 juni 2012, 15:35
Proficiat met je behaalde ereplaatsje. Het was dan ook een sterke plaat.
Ook aan de top drie én de top 12 een dikke proficiat.
Ook aan de top drie én de top 12 een dikke proficiat.
Bedankt van nr. 11 ;)
Heb wel mijn bedenkingen bij de commentaren op de foto's (ook van #1) en de invulling van de opdracht (alweer) en het genadeloos kopiëren van ideeën. Ben me bewust dat ik me niet populair maak met zo'n uitspraken, maar het doel van de challenge ??? Schieten we dat niet keer op keer voorbij?
#17 kreeg trouwens meer punten dan #1 van mij. :)
boris165
1 juni 2012, 19:43
Proficiat met je behaalde eerste plaats :G, alsook aan alle deelnemers die er telkens voor zorgen dat we een mooie challenge hebben.
gr Luc ;)
Frakske
1 juni 2012, 20:39
Ook proficiat van mij, het was wel niet meteen mijn favoriet
bedankt aan allen die deelnamen :G
op naar de buizen ...:rolleyes:
Proficiat Dirk en de andere top plaatjes!
Btw: het was niet de bedoeling om uw inzending te kopiëren, want ik had deze nog niet gezien toen ik de mijne getrokken had.
Mijn foto was eigenlijk ook maar toevallig getrokken op een uitstapje naar de warandeputten op 07/05/2012.
Toen ik keek welk thema de challenge was, heb ik hem dan ook maar geüpload omdat hij perfect pastte :)
rooman
1 juni 2012, 21:57
Proficiat Dirkfotografie met je eertse plaats :G
grts Maddy
Sonjabelgium
2 juni 2012, 00:02
:G De beste staan vanboven ...
Copy-gedrag ... mijn beeld kreeg diverse versies :(
Misschien 's de chalenge zo uitschrijven dat enkel -vul voorwerp in- deze maand onderwerp is en het creatieve in de invulling zit van het beeld eerder dan in het bedenken van een invulling van het onderwerp :clown:
lilybie
2 juni 2012, 12:39
ook van deze kant gefeliciteert met je overwinning :G
thans tantine op de tweede plaats mijn eerste was;)
ook de rest van de top 12 en alle deelemers proficiat om er weer een boeiende challenge van te maken:G
filipo
2 juni 2012, 19:25
Gefeliciteerd :G
dirkfotografie
3 juni 2012, 09:35
Dank jullie wel voor de felicitaties en het punten geven :G. Nu maar op naar de volgende opdracht. Deze zal voor iedereen duidelijker zijn. Althans voor mij:rolleyes:
Van Harte Dirk.
mijn nr 1 was Kraanjan.
http://www.scheepvaartwest.be/pagina949.html
grt,bouk.
tantine
3 juni 2012, 17:52
Proficiat Dirk met je eerste plaats!!
Ook aan LilyVB met haar derde plaats en aan alle andere deelnemers:G:G
Mijn beertje heb ik gefotografeerd op het kerkhof te Brugge...hij zat daar zo zielig en kon het niet laten om die vast te leggen!
Gr Pascale
Enkele offtopic posts verwijderd. Deze topic is aangemaakt om de winnaar van de mei-Challenge te feliciteren, en hoeft niet verziekt te worden door negativisme.
spooky
4 juni 2012, 13:06
Wel wat laat, maar beter laat dan nooit.
Mijn gelukwensen aan dirkfotografie voor zijn uiteindelijke overwinning. Een verdiende overwinning met een pracht van een foto. Een verval van een paardenbloem die weer een schoonheid is, op zich zelf. Goed in beeld gebracht.
Het speciale aan deze winnende foto voor mij is, de gebruikte kleurtinten die het verval van de paardenbloem nog eens accentueren. De gebruikte DOF, met een wazige achtergrond waar de uitnemende Scherpte van de resterende pluisjes opvallend in het oog springt.
Aan dirkfotografie, volhouden en blijven ijveren voor Uw doelstelling, ooit eens de jaarrangschikking te mogen winnen.
Ook tantine en LyliVB verdienen met hun inzending mijn felicitaties.
Ook tantine niet opgeven, verder strijden, om je huidige eerste plaats in de jaarrangschikking te blijven behouden.
Guest17
6 juni 2012, 16:07
Een dikke proficiat aan alle deelnemers van de Challenge, zowel voor de eerste als voor de laatste en al die er tussen :p.
Van positivisme gesproken hé, als dat er geen is dan weet ik het niet meer ;).
Groetjes