Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Dirkfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Dirkfotografie

    Het is een superfoto voor mij. Een van mijn favorieten!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

  • #2
    Re: Proficiat Dirkfotografie

    Proficiat met je behaalde ereplaatsje. Het was dan ook een sterke plaat.
    Ook aan de top drie én de top 12 een dikke proficiat.
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Dirkfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door FotoLucky Bekijk bericht
      Ook aan de top drie én de top 12 een dikke proficiat.
      Bedankt van nr. 11
      Heb wel mijn bedenkingen bij de commentaren op de foto's (ook van #1) en de invulling van de opdracht (alweer) en het genadeloos kopiëren van ideeën. Ben me bewust dat ik me niet populair maak met zo'n uitspraken, maar het doel van de challenge ??? Schieten we dat niet keer op keer voorbij?
      #17 kreeg trouwens meer punten dan #1 van mij.

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Dirkfotografie

        Proficiat met je behaalde eerste plaats , alsook aan alle deelnemers die er telkens voor zorgen dat we een mooie challenge hebben.


        gr Luc
        http://luc-danneels.be/

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Dirkfotografie

          Ook proficiat van mij, het was wel niet meteen mijn favoriet
          bedankt aan allen die deelnamen

          op naar de buizen ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Dirkfotografie

            Proficiat Dirk en de andere top plaatjes!
            Btw: het was niet de bedoeling om uw inzending te kopiëren, want ik had deze nog niet gezien toen ik de mijne getrokken had.
            Mijn foto was eigenlijk ook maar toevallig getrokken op een uitstapje naar de warandeputten op 07/05/2012.
            Toen ik keek welk thema de challenge was, heb ik hem dan ook maar geüpload omdat hij perfect pastte
            Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Dirkfotografie

              Proficiat Dirkfotografie met je eertse plaats
              grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Dirkfotografie

                De beste staan vanboven ...

                Copy-gedrag ... mijn beeld kreeg diverse versies
                Misschien 's de chalenge zo uitschrijven dat enkel -vul voorwerp in- deze maand onderwerp is en het creatieve in de invulling zit van het beeld eerder dan in het bedenken van een invulling van het onderwerp
                Last edited by Sonjabelgium; 2 juni 2012, 00:05.
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Dirkfotografie

                  ook van deze kant gefeliciteert met je overwinning
                  thans tantine op de tweede plaats mijn eerste was
                  ook de rest van de top 12 en alle deelemers proficiat om er weer een boeiende challenge van te maken
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Dirkfotografie

                    Gefeliciteerd
                    Mijn fotowebsite : www.filover.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Dirkfotografie

                      Dank jullie wel voor de felicitaties en het punten geven . Nu maar op naar de volgende opdracht. Deze zal voor iedereen duidelijker zijn. Althans voor mij
                      Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Dirkfotografie

                        Van Harte Dirk.
                        mijn nr 1 was Kraanjan.

                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Dirkfotografie

                          Proficiat Dirk met je eerste plaats!!
                          Ook aan LilyVB met haar derde plaats en aan alle andere deelnemers


                          Mijn beertje heb ik gefotografeerd op het kerkhof te Brugge...hij zat daar zo zielig en kon het niet laten om die vast te leggen!

                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Dirkfotografie

                            [Mod-LesC]Enkele offtopic posts verwijderd. Deze topic is aangemaakt om de winnaar van de mei-Challenge te feliciteren, en hoeft niet verziekt te worden door negativisme.[/Mod]
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Dirkfotografie

                              Wel wat laat, maar beter laat dan nooit.

                              Mijn gelukwensen aan dirkfotografie voor zijn uiteindelijke overwinning. Een verdiende overwinning met een pracht van een foto. Een verval van een paardenbloem die weer een schoonheid is, op zich zelf. Goed in beeld gebracht.

                              Het speciale aan deze winnende foto voor mij is, de gebruikte kleurtinten die het verval van de paardenbloem nog eens accentueren. De gebruikte DOF, met een wazige achtergrond waar de uitnemende Scherpte van de resterende pluisjes opvallend in het oog springt.

                              Aan dirkfotografie, volhouden en blijven ijveren voor Uw doelstelling, ooit eens de jaarrangschikking te mogen winnen.

                              Ook tantine en LyliVB verdienen met hun inzending mijn felicitaties.

                              Ook tantine niet opgeven, verder strijden, om je huidige eerste plaats in de jaarrangschikking te blijven behouden.
                              Spookys Fotoweb
                              BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                              Comment

                              Working...
                              X