Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ledendagen fnac Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ledendagen fnac Gent

    Weet iemand of het dit weekend of volgend weekend ledendagen zijn in fanc gent?
    Kan dit nergens vinden en telefonisch blijkt de fnac onbereikbaar.
    Met dank voor jullie antwoord.
    CANON 20D, EFs 17-85 f3.5-5.6, EF 70-200 f4, EF 50 f1.8, EF 28 f2.8, Speedlite 420EX

  • #2
    Re: ledendagen fnac Gent

    Hi Bart,

    ik vind niet onmiddellijk iets terug op het Internet. Misschien toch nog even proberen via de telefoon. Er zal toch uiteindelijk iemand moeten opnemen

    Grtz, Michel

    Comment


    • #3
      Re: ledendagen fnac Gent

      Ik weet het ook niet, maar eerlijk gezegd, is het wel nuttig? De service is ok, maar niet speciaal goed en anderen zijn zo veel goedkoper (wss zelf na je korting) bvb Studio73, Konijnenberg, Kamera Express, Digital Warehouse.
      Kortom ik zou het ergens anders kopen als ik jou was.
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #4
        Re: ledendagen fnac Gent

        Nou daar wil ik even aan toevoegen dat ik daar een nieuw toestel kocht aan dezelfde prijs als elders min natuurlijk de 10 percent ledendagkorting. Misschien was het een uitzondering maar ik denk dat ik kan zeggen dat ik de goedkoopste 5D mark 3 gekocht heb in onze contreien.

        En de ledendagen zijn dit weekend.
        Website http://www.kristofpattyn.be

        a lotta canonstuff

        Comment

        Working...
        X