Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

spotten van vliegtuigen in zaventem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • spotten van vliegtuigen in zaventem

    Beste BD'ers
    Vorig jaar hebben mijn vriendin en ik Schotland onder een stralende zon mogen bewonderen. We zijn er (eindelijk ) aan begonnen ... aan het samenstellen van een 'klassiek' fotodagboek. Eén beeld ontbreekt echter: een foto van 'het vliegtuig' waarmee we gereisd hebben.
    Vandaar onze vraag. Kan iemand ons een beeld van een vliegtuig van de maatschappij BMI (British Midland) bezorgen? Omdat het de bedoeling is de foto bij een fotoservice te laten afdrukken om in ons 'klassiek' fotalbum te kleven zou het formaat voldoende groot moeten zijn. We beloven natuurlijk ook dat er een degelijke bronvermelding zal staan.
    Als geen enkele BD'er ons op deze manier kan helpen, kan iemand ons misschien doorverwijzen naar een typische vliegtuigspotter die eventueel bereid zou zijn één van zijn foto's ter beschikking te stellen?
    Vriendelijke groeten
    Luc
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

    eLDee's webstek

  • #2
    Hallo,

    op www.airliners.net/search/ zal je het wel vinden...

    Mvg,
    Johan
    ______________________________________
    Johan Leuyckx
    Nikon D70 + 50mm 1.8D + 18-70mm AF-S DX
    www.leuyckx.be

    Comment


    • #3
      Wat was de registratie + type van jullie reistoestel ?

      Greetz
      TOM
      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

      Comment


      • #4
        Hopelijk ben je hier iets mee ...
        [IMG]H:\Multimedia Files\My Pictures\My Photos\20020924_Vliegveld\IMG_0574.JPG[/IMG]

        Comment


        • #5
          Originally posted by Luka
          Hopelijk ben je hier iets mee ...
          [IMG]H:\Multimedia Files\My Pictures\My Photos\20020924_Vliegveld\IMG_0574.JPG[/IMG]

          file:///H:/Multimedia%20Files/My%20Pictures/My%20Photos/20020924_Vliegveld/IMG_0574.JPG

          euuh, 'k wil nu niet moeilijk doen, maar die file verwijst naar iets wat op uw h: staat... dat kunnen wij moeilijk zien
          To make your dreams come true, wake up

          Comment


          • #6
            slechts een adres: (de fora van) http://www.luchtzak.be

            Je kunt natuurlijk ook op teletekst of intrenet kijken es kijken wanneer er BMI vliegtuigen landen, en dan zelf met camera naar steenokkerzee rijden en zelf een fotootje nemen... indrukwekkend, en voor je het weet ben je een hobby rijker...
            zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

            Comment


            • #7

              t'is wel nen ingescande dia.
              Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
              http://www.cyclingphoto.be

              Comment


              • #8
                Of is het den deze,maar ja een beetje donker lucht hé.
                Deze komen zo uit het toestel,dus je kunt ze zelf nog bewerken.
                Als je er iets mee kan doen,zeg het dan maar.








                mvg FrançoisVM
                Canon 7D

                Comment


                • #9
                  @arthurv
                  Ik weet het. Dat is inderdaad een mogelijkheid. Maar dat is het nu juist. Mijn dagen zitten nu al eivol! Dus beter geen extra passie meer bij Alleszins bedankt voor de tip.

                  @cois
                  Dat is het!!!!!!! Mag ik de beide originele bestanden gebruiken? Ik stuur mijn mailadres door naar je mailbox.

                  @tobrin
                  Om eerlijk te zijn: geen enkel idee. Ik denk wel dat BMI tussen Edinburgh en Zaventem altijd hetzelfde toesteltype inzet.

                  @Alle anderen: bedankt voor de tips!!!

                  Vriendelijk bedankt!
                  eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                  eLDee's webstek

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ludo2
                    @cois
                    Dat is het!!!!!!! Mag ik de beide originele bestanden gebruiken? Ik stuur mijn mailadres door naar je mailbox.

                    Vriendelijk bedankt!
                    Hey Ludo2 als de foto's niet goed aangekomen zijn laat je maar een schreeuw hé.
                    Als ik toevallig nog eens een betere kwaliteit kan trekken zal ik je verwittigen.
                    mvg FrançoisVM
                    Canon 7D

                    Comment


                    • #11
                      Sorry gisterenavond efkes te rap geweest ...
                      en dus is die foto niet goed gepost geweest.
                      Hier is hij nu hopelijk wel


                      Ik heb hem ook in 1600X1200(origineel formaat). Laat maar weten.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Luka
                        Sorry gisterenavond efkes te rap geweest ...
                        en dus is die foto niet goed gepost geweest.
                        Hier is hij nu hopelijk wel
                        Ik heb hem ook in 1600X1200(origineel formaat). Laat maar weten.
                        Bedankt voor de moeite! Prachtfoto van het BMI-toestel overigens. Welk toesteltype landt weet ik niet want ik ben een complete leek op dat vlak. Wat we wel zeker weten is dat het een type was zoals Cois in deze topic al heeft gepost. We mogen (tot ons groot jolijt) zijn beelden ook gebruiken. Alleszins van harte bedankt voor het aanbod en nog veel succes en plezier met het spotten van vliegtuigen.
                        Vriendelijke groeten
                        Luc
                        eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

                        eLDee's webstek

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb er ook eentje gevonden in mijn collectie

                          http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

                          Comment

                          Working...
                          X