Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

domme vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • domme vraag

    HOE MAAK JE IN GODSNAAM EEN ALBUM AAN?!

    Ik ben mezelf hier echt al een half uur dood aan het frustreren...
    Heb gekeken in de FAQ's maar daar wordt verwezen naar links die er niet zijn,
    idemdito om een afbeelding in een bericht te krijgen: gekeken in de FAQ's, stond een uitleg over 'bijlagen beheren' etc. waarvan ik niets terug vind...

    Excuses voor deze idiote domme vraag maar ik ga hier kapot van frustratie!

    Alvast bedankt voor de hulp

  • #2
    Re: domme vraag

    btw, als ik op de link klik die het zou moeten zijn om een album aan te maken dan heb ik zogezegd geen toegang, hoe komt dit?

    Comment


    • #3
      Re: domme vraag

      Volgens mij kunnen alleen VZW leden dat.

      Comment


      • #4
        Re: domme vraag

        om een album aan te maken hier op BD moet je lid zijn van de vzw ,




        een afbeelding in een topic plaatsen :

        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: domme vraag

          Oorspronkelijk geplaatst door WillemK Bekijk bericht
          HOE MAAK JE IN GODSNAAM EEN ALBUM AAN?!
          Tja, als je er nog niet in slaagt om een onderwerp in het juiste topic te zetten ...
          Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
          Fujifilm X100V - Sony RX100M3

          Comment


          • #6
            Re: domme vraag

            Oorspronkelijk geplaatst door WillemK Bekijk bericht
            HOE MAAK JE IN GODSNAAM EEN ALBUM AAN?!

            Alvast bedankt voor de hulp

            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: domme vraag

              Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
              Tja, als je er nog niet in slaagt om een onderwerp in het juiste topic te zetten ...
              bewust bij 'camera' gezet omdat er daar de meeste lezers waren op dat moment. Ik was zo gefrustreerd dat ik het niet meer uithield..
              mijn excuses, zal het nooit meer doen!

              In ieder geval bedankt voor de hulp allemaal!

              Comment


              • #8
                Re: domme vraag

                [Mod-LesC]Dus... zoals gezegd: als VZW-lid heb je recht op een eigen portfolio bij BelgiumDigital. Volgens de forumsoftware heet dit een album.
                En, in plaats van bewust (uit frustratie) in het verkeerde forumonderdeel te posten, had je net zo goed een Mod (via PB), of alle Mods (via het uitroepteken) kunnen contacteren. Wij zijn hier niet alleen om overtredingen vast te stellen en te beboeten, hoor. Wij zijn hier op de eerste plaats om je te helpen. De Mod, uw vriend! [/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X