Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm comerciele postings

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje ivm comerciele postings

    Ik weet dat in de koopjeshoek dit niet toegestaan is, en dus vraag ik mij af of er ergens op deze site een plekje voorzien is waar men een e-shop (digitale camera's) mag promoten.
    Ik wil op niemands tenen trappen door zomaar een link te posten. Heb de webmaster al een mail gestuurd of ze de link niet op de "links" pagina wilden plaatsen, but so far nothing.....

    mvg,
    Thomas
    Canon 30D & een paar lenzen | Nikon Coolwalker

  • #2
    Hoi Tomwac,

    Ik waardeer het enorm dat je het eerst vraagt op deze manier, maar het antwoord is nee.
    In een discussie zie je wel eens verwijzingen naar een leverancier, maar ook daarin word streng opgelet dat het niet op promoten uitdraait.

    Wat de webmaster met jouw vraag m.b.t. een link op de linkjes pagina doet ligt buiten mijn gebied als modje. Daar weet ik dus geen antwoord op.

    Comment


    • #3
      Hallo tomwac,

      Dergelijke vragen worden doorgestuurd naar Peter - die is verantwoordelijk voor het "commerciële" karakter.
      Misschien kan je hem nog eens contacteren via de "contact us" pagina - te bereiken via de homepage van BD ...

      Jaja

      Originally posted by tomwac
      Ik weet dat in de koopjeshoek dit niet toegestaan is, en dus vraag ik mij af of er ergens op deze site een plekje voorzien is waar men een e-shop (digitale camera's) mag promoten.
      Ik wil op niemands tenen trappen door zomaar een link te posten. Heb de webmaster al een mail gestuurd of ze de link niet op de "links" pagina wilden plaatsen, but so far nothing.....


      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Bedankt voor de snelle reakties. Ik zal inderdaad de "contact us" link eens proberen...
        mvg,
        Thomas
        Canon 30D & een paar lenzen | Nikon Coolwalker

        Comment

        Working...
        X