Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopen op amazon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kopen op amazon

    Heeft er iemand ervaring met kopen op amazon?
    Ik zou graag de dakine mission photo kopen op amazon maar weet niet hoe het met verzendingskosten ( en eventuele invoerkosten? ) zit.
    Is het een betrouwbare site?
    Dit is de link van de rugzak :

  • #2
    Re: Kopen op amazon

    koop die op amazon UK


    De pond staat heel gunstig...
    Je kan kiezen tss gewoon of express...

    Via .com betaal je invoertaksen en belastingen, via UK NIET !

    heb eens ingelogd met mijn account, komt op 158 euro alles in levering aangetekend tot aan mijn deur..

    amazon is trouwens 100% betrouwbaar...Bestel daar veel....

    een tijd geleden een boek bij besteld, bleek verkeerd boek, ze hebben het juiste opgestuurd en ik mocht het verkeerde houden omdat het hun meer kostte om terug te halen, dan het mij gewoon te laten houden, en nog met veel excuses erbij...

    Comment


    • #3
      Re: Kopen op amazon

      of


      als er staat "Kostenlose Lieferung möglich. " - gratis verzending komt het uit luxemburg.
      Heb mijn sigma 17-50/2.8 zo gekocht.
      YMMV Nerdi
      Last edited by Nerdifant; 25 mei 2012, 20:56. Reden: link
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Kopen op amazon

        amazon.co.uk heeft tegenwoordig ook een gratis levering optie voor België vanaf 25 £. In al die jaren nooit problemen mee gehad maar ik bestel daar eigenlijk alleen maar boeken en die passen meestal in de brievenbus. Miserie met koerierdiensten, da's een ander verhaal.
        Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

        Be careful who you shoot; they may shoot back

        Comment


        • #5
          Re: Kopen op amazon

          Ik heb nog gekocht op amazon.fr en transactie is ook goed verlopen!

          Comment


          • #6
            Re: Kopen op amazon

            Zelfde ervaring. Koop op een EU Amazon site. Al mijn films koop ik op de UK site, 2x hardware gekocht op de Duitse variant.
            Steeds vlekkeloos verlopen

            Comment


            • #7
              Re: Kopen op amazon

              Hier ook goede ervaringen met Amazon in Europa. Aanbod is de laatste 3 jaar enorm gestegen, invoer uit de US heeft geen nut meer. Bestel vooral bij Amazon Duitsland en Frankrijk. Snelle levering (zelfs meestal sneller dan aangegeven) en uitstekende service als je iets wil terugzenden. Prijzen verschillen wel erg tussen de verschillende landen in Europa, verschilt zelfs van merk tot merk en produkt tot produkt - er zit geen logica in -> best dus vergelijken. Om niet alle sites af te surfen gebruik ik meestal bstore.be/

              Comment

              Working...
              X