Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe komt dat....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe komt dat....

    ik probeerde net een foto te plaatsen hier op het forum gelinkt vanuit mijn albums hier op bd....blijkbaar kan dat niet of......zie ik iets over het hoofd?
    http://www.jvs-photography.be/

  • #2
    Re: hoe komt dat....

    Ik wou je al even een linkje sturen naar de FAQ, maar zie dat je al langer actief bent hier en dat je al eerder foto's hebt geüpload.
    Nu zie ik wel geen enkele van die foto's meer staan.

    Je weet toch:

    - Eerst uploaden via Flickr, Dropbox, ...
    - Rechtermuisknop klikken, afbeeldingslocatie kopiëren.
    - Plakken tussen [IMG].....[/IMG] (icoontje met het bergje bij plaatsen bericht)

    ps: ik vermeld dit maar even, kan handig zijn voor toekomstige 'zoekers'


    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: hoe komt dat....

      zo:
      HTML-code:
      [IMG]http://forum.belgiumdigital.com/members/jvs-albums-the-end-picture15593-sized-jvs6350.jpg[/IMG]
      ik heb url van de foto, niet van de pagina, gepaste tussen de tags.

      url foto: rechts klikken eigenschappen en dat het adres selecteren en kopiëren.

      [Mod]Zichtbare foto vervangen door code.[/Mod]
      Last edited by LesC; 30 mei 2012, 16:54.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: hoe komt dat....

        Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        zo:

        ik heb url van de foto, niet van de pagina, gepaste tussen de tags.

        url foto: rechts klikken eigenschappen en dat het adres selecteren en kopiëren.
        Hmm, voor dit soort foto's zou een waarschuwing in de topictitel op z'n plaats zijn. Hier ga je een aantal mensen nodeloos mee shockeren.

        Willy
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: hoe komt dat....

          Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
          Hmm, voor dit soort foto's zou een waarschuwing in de topictitel op z'n plaats zijn. Hier ga je een aantal mensen nodeloos mee shockeren.

          Willy
          Als gewoon de regels worden gevolgd en enkel eigen foto's zichtbaar worden getoond, was er geen probleem.
          De foto is, aan de handtekening te zien, van JVS (topicstarter) ipv hjanssen.

          Persoonlijk vind ik het weinig aanstootgevend, het is duidelijk in scene gezet.
          En dat zijn nu eenmaal dingen die gebeuren.
          Misschien wel aanstootgevend als familieleden of vrienden van een zelfmoordslachtoffer dit te zien krijgen.
          (ik dwaal weer af ...)
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

          Comment


          • #6
            Re: hoe komt dat....

            Hoewel het kan, is het niet echt de bedoeling dat VZW-leden vanuit hun BD-portfolio gaan linken. Waarschijnlijk (ik gok maar) is de reden dat als je je lidmaatschap niet verlengt, je portfolio ophoudt te bestaan, en dan zijn de foto's sowieso uit je topic weg.

            Artikels 2.2 en 4.3 spreken mekaar wel niet helemaal tegen, maar toch...
            2.2. Het opslaan van foto’s voor gebruik op het forum

            Je kan je foto’s niet direct naar het BD-forum uploaden om ze voor andere gebruikers zichtbaar te maken. Je dient ze zelf vooraf ergens anders online te plaatsen, bij een fotogalerijprovider (zoals tinypic, Fotopic, Flickr, Picasa, PBase…) of op je eigen webspace (bv. bij je internetprovider).

            Voor Belgiumdigital vzw-leden bestaat een uitzondering: zij kunnen desgewenst linken naar een foto geplaatst in hun (beperkte) portfolio albums (zie 4.3 voor meer informatie hierover).
            4.3. Portfolio’s (voorbehouden aan vzw-leden)

            Betalende leden van Belgiumdigital vzw hebben de mogelijkheid een persoonlijke portfolio van hun allerbeste foto’s, opgedeeld in één of meer albums, op de Belgiumdigital servers te hosten voor de looptijd van hun lidmaatschap. Alle bezoekers aan www.belgiumdigital.com kunnen deze foto’s bekijken.

            Let wel, Belgiumdigital wil hiermee niet echt een hosting dienst verzorgen. Evenmin is het de bedoeling om al je foto’s daar te plaatsen en dan ernaar te linken in gewone topics. Er zijn voor Belgiumdigital immers niet te onderschatten kosten verbonden aan de bijbehorende opslagruimte en dataverkeer!

            Na het beëindigen van het vzw-lidmaatschap worden de albums verwijderd.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: hoe komt dat....

              blijkbaar kan het dus wel he , foto's linken vanuit je port op bd....
              mss niet de bedoeling maar kan geen kwaad ook niet he....

              en ja ik plaatste al geregeld foto's hier hoor wees gerust maar nog nooit gelinkt vanuit mijn port hier op bd......
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: hoe komt dat....

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                zo:

                ik heb url van de foto, niet van de pagina, gepaste tussen de tags.

                url foto: rechts klikken eigenschappen en dat het adres selecteren en kopiëren.
                ik had het ook op die manier geprobeert maar blijkbaar lukte het niet....zal het nog eens proberen se...
                trouwens je mag deze link (foto) terug verwijderen , staat hier niet op zijn plaats he en je kiest er wel inneens ne speciale uit ook he...
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: hoe komt dat....

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Hoewel het kan, is het niet echt de bedoeling dat VZW-leden vanuit hun BD-portfolio gaan linken. Waarschijnlijk (ik gok maar) is de reden dat als je je lidmaatschap niet verlengt, je portfolio ophoudt te bestaan, en dan zijn de foto's sowieso uit je topic weg.

                  Artikels 2.2 en 4.3 spreken mekaar wel niet helemaal tegen, maar toch...
                  ik ben wel lid hoor , de reden is dat ik veranderd ben van site....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: hoe komt dat....

                    Nee, zo bedoel ik het niet. Stel dat je als VZW-lid zou linken uit een foto in je BD-portfolio. Dat kan en is boven aangetoond.
                    Het jaar daarop besluit je om je lidmaatschap niet te verlengen. Wel, je portfolio op BD wordt verwijderd, en meteen krijg je een gebroken link in je topic.
                    Snappie?
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment


                    • #11
                      Re: hoe komt dat....

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      Nee, zo bedoel ik het niet. Stel dat je als VZW-lid zou linken uit een foto in je BD-portfolio. Dat kan en is boven aangetoond.
                      Het jaar daarop besluit je om je lidmaatschap niet te verlengen. Wel, je portfolio op BD wordt verwijderd, en meteen krijg je een gebroken link in je topic.
                      Snappie?
                      ha oke , snap hem!
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: hoe komt dat....

                        Hey Johnny ... Best heftig maar prachtig uitgevoerd
                        De huls stoort mij ook een beetje maar verder perfect
                        Groetjes
                        Luc
                        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                        Comment


                        • #13
                          Re: hoe komt dat....

                          thanks luc,
                          al was het niet mijn bedoeling nu net deze foto hier te plaatsen , deze is als voorbeeld gelink door hjanssens, ik heb al gevraagd de link terug te verwijderen ....
                          de foto staat (zonder huls) al ter beoordeling in het topic fotobewerking....
                          http://www.jvs-photography.be/

                          Comment

                          Working...
                          X