Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

    Een aantal onder jullie hebben reeds met mij kennisgemaakt, zij het in de meeste gevallen virtueel, via een PB of een email. Hetzij als Moderator op het BelgiumDigital-forum waar ik al een hele tijd actief ben, hetzij als co-Moderator in de BD-Challenge en dat sinds heel kort.

    Het is over het laatste dat ik wat wil vertellen.
    Totnogtoe werd de BD-Challenge uitsluitend gemodereerd door Spooky, die dat altijd schitterend gedaan heeft, en het nog altijd schitterend doet.
    Door omstandigheden echter, was Spooky vroeger deze maand genoodzaakt enkele dagen vrij te nemen. En dus moest er een invaller komen. Snel.

    Ik houd me al lang met de BD-Challenge bezig; eerst als gewone (anonieme) deelnemer, later als lid (en verslaggever) van de werkgroep BD-Challenge. Maar de Challenge modereren? Zou ik dat wel kunnen?
    De Moderator heeft immers heel wat in het oog te houden:
    - de foto's moeten beantwoorden aan alle BD-Challenge rules (en vaak wordt er gezondigd tegen b.v. ontbreken van datum van opname, schending van het anonimiteitsprincipe, te grote of te kleine foto's, archieffoto, enz.);
    - er komt toch wat administratie bij kijken en een aantal data om nauwlettend in de gaten te houden;
    - om dan nog niet te spreken over het volgen van de commentaren, het geven van een 'faire' rating, enz.

    Kortom: de BD-Challenge Mod moet alomtegenwoordig zijn.
    Dus: ik herhaal m'n vraag: zou ik dat wel kunnen?

    Enfin, toen zowel Spooky als de RvB mij vroegen of ik wilde "meehelpen aan het in goede banen leiden" van de Challenge, heb ik meteen toegezegd. Zo goed als Spooky zal ik het niet snel kunnen, maar ik doe m'n best. Mijn aanpak zal iets verschillen van die van Spooky; mijn temperament is immers anders.

    Belangrijk is dat de continuïteit verzekerd is, en dat Spooky ook in de toekomst gerust een dagje mag vrijnemen. Maar ik zal altijd blij zijn dat ie terug is.


    Vanavond 23 mei 23:59 sluit deze Challenge. Daarna worden geen nieuwe foto's meer aanvaard, hooguit eentje als reactie op een mailbericht van één van ons beiden, waarin b.v. bijkomende informatie gevraagd werd.
    Onmiddellijk daarna lanceer ik een enquête met 3 thema's voor de komende maand juni.

    Stemmen op de huidige Challenge kan nog tot het einde van de maand, meer precies tot 31 mei, ergens in de avond.

    We komen elkaar vast nog wel eens tegen!
    LesC, co-Moderator BD-Challenge
    Last edited by LesC; 23 mei 2012, 11:36. Reden: typo's
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

    sterkte? en succes!!

    het lukt je wel
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

      Of jij dat wel zou kunnen???
      Euh...ZEG...natuurlijk zal jij dat kunnen!!!

      Welkom en ik wens je heel veel succes!!
      Gr Pascale
      Eerlijkheid duurt het langst!!
      Mijn website: http://www.degrafon.be/

      Comment


      • #4
        Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

        Succes!

        Comment


        • #5
          Alles LesC,

          Zo een grote meneer als jij dat niet kunnen ...
          Veel succes en bedankt voor het waarnemen.

          Jaja
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #6
            Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

            Succes Les !

            Jij gaat dat ook goed doen dat weet ik wel zeker
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

              Veel succes en vooral veel plezier toegewenst LesC
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                Hey juppekes

                Veel succes
                Bootjes

                Comment


                • #9
                  Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                  Niets van gemerkt dat we een stagiaire op de BD-Challenge hadden
                  Doe zo voort LesC
                  grts Maddy
                  zero

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                    Succes
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                      LesC, ik wens je hierbij heel veel sterkte toe met deze toch wel zware taak. Doch ik ben er zeker van dat je dat goed en eerlijk zult volbrengen, daar heb ik het volste vertrouwen in.
                      Succes
                      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                      Foto Lucky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                        Dank jullie allemaal!
                        Zoals gezegd: ik zal mijn best doen.
                        De mei-Challenge is nu afgesloten, voor de juni-Challenge kun je beginnen stemmen.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                          Hopelijks niets heftigs/ernstigs met spooky?

                          Alvast gefeliciteerd met je verworven eer om de bd-uitdaging in goede banen te loodsen!
                          Webstek in opbouw

                          Comment


                          • #14
                            Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                            hallo Challengers,

                            Wat ben ik blij met deze nieuwe co-moderator.

                            Gelukkig, is hij reeds een volwaardig moderator die me wil vervangen, daar waar het nodig is.

                            Ik ben zeker, dat LesC een goede aanwinst is, voor een verder goed verloop van de Challenge.

                            Bedankt, LesC dat U deze taak samen met mij op Uw schouders wil dragen.
                            Spookys Fotoweb
                            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                            Comment


                            • #15
                              Re: Stagiaire? Co-Moderator BD-Challenge

                              wens jullie beide succes hoor.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X