Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: stedelijke fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: stedelijke fotograaf

    Beste allemaal,

    We zijn momenteel bezig met het opbouwen van een website rond fotografie in en rond Antwerpen. Het is een website voor een immo-makelaar, maar zou toch volledig om sfeer draaien.

    We zijn bijgevolg op zoek naar fotografen die goed zijn in het fotograferen van publieke ruimtes, architectuur, mensen in publieke ruimtes, ... .

    Ben jij zo'n fotograaf? Ken je een (al dan niet bekende) fotograaf, liefst uit de benelux? Laat hier dan aub een berichtje achter.

    Alvast bedankt voor je hulp.

    Michael
    Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
    I'm a rookie

  • #2
    Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

    een website rond fotografie, en een website voor een immomakelaar.
    die combinatie begrijp ik niet goed.

    Ik heb je alvast een pm verstuurd.

    Comment


    • #3
      Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

      Bedankt voor de reacties alvast.

      de website zal voor een immomakelaar zijn, maar zal geen praktisch info van woningen enz. inhouden. Hij zou puur draaien op sfeer dmv. foto's en kleine tekstjes.

      In reacties graag een website of portfolie vermelden
      Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
      I'm a rookie

      Comment


      • #4
        Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

        Jullie zijn dus op zoek naar een fotograaf die de te verkopen woningen zo "sfeervol mogelijk" in beeld kan brengen (wordt dat betaald of niet, dat is dan de volgende vraag voor de geïnteresseerde kandidaten)...

        Er zijn er hier genoeg die vervallen woningen zo sfeervol mogelijk in beeld proberen te brengen, maar dat zijn waarschijnlijk niet de fotografen waar jullie naar op zoek zijn...
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

          Inderdaad misschien even vermelden of het gaat over een al dan niet betaalde opdracht... Mijn websites vind je hieronder in mijn handtekening. Ik werk echter niet gratis ;-)
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

            Man man man ...

            Om even de vergelijking met een auto-aankoop te maken zijn jullie op zoek naar een auto die kan rijden op een soort van brandstof ... het merk van auto is van belang maar dat mag wel gelijk welk merk zijn zolang de auto maar kan rijden op een brandstof die ervoor zal zorgen dat de auto kan rijden. De auto zal in de eerste plaatst niet gebruikt worden om te rijden op die brandstof maar uiteindelijk hechten jullie daar toch wel belang aan

            Dus ...

            Link naar die website even geven
            Vergoeding
            Regelmaat / aantal opdrachten
            Gewenst resultaat ...
            ...

            Kan al een "klein" beetje helpen denk ik ... é
            www.fotofolio.be

            Comment


            • #7
              Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

              amai wa maken jullie het hier weer moeilijk zeg....
              de vraag van ts is toch overduidelijk, toch?

              het valt me wel op telkens iemand zo een vraag steld om een fotograaf te vinden dat er zo word gereageerd en eigenlijk bijna niet gereageerd word op de vraag zelf....

              ts zoekt in eerste instantie een fotograaf met de nodige kennis voor deze klus, de rest kan je toch via pm regelen?

              ik begrijp verder ook wel dat mensen die een fotograaf zoeken hier hun licht komen opsteken, omdat dit forum toch draait om fotografie....

              tja,...tzal wel aan mij liggen zeker....
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

                vraag het eens aan je nonkel Frans....wie weet..?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

                  Bedankt voor de reacties alvast (de niet-nuttige waren niet echt nodig me dunkt, maar dat is op alle fora zo blijkbaar...)

                  Dus om wat onduidelijkheden de wereld uit te helpen:

                  Het gaat om een betaalde opdracht.

                  Het is een éénmalige opdracht.

                  De foto's zouden vooral stedelijke ruimtes met mensen op de achtergrond hebben en een object of standbeeld op de voorgrond. (telkens met scherptediepte). Meer details kom je te weten indien we voor jou gekozen hebben.

                  De website mag dan voor een immomakelaar zijn, deze website draait om sfeer dmv beeld en een beetje tekst. Hier komt NIETS informatief op terecht, en er moeten dus geen gebouwen van de makelaar gefotografeerd worden.

                  Ik hoop dat ik mezelf bij deze wat duidelijker kon maken
                  Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
                  I'm a rookie

                  Comment


                  • #10
                    Re: GEZOCHT: stedelijke fotograaf

                    Oorspronkelijk geplaatst door Saber Bekijk bericht

                    Ik hoop dat ik mezelf bij deze wat duidelijker kon maken
                    Perfect
                    www.fotofolio.be

                    Comment

                    Working...
                    X