Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Absolute leek...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Absolute leek...

    ...zo zou ik mezelf willen omschrijven als het gaat over fotografie. Laat ons zeggen dat ik nog nooit zelf een degelijke foto heb genomen...(jaja, zo'n mensen lopen er ook rond)
    Gezinsuitbreiding noopt me ertoe om hierin wat verandering trachten te brengen. Ik kocht dus bij gevolg een Sony Dcs-717 digitale kamera. Volgens wat ik er over terugvond op het net lijkt dit mij een redelijk goed toestel dat voor't moment ver boven mijn eigen capaciteiten uitstijgt.
    Zijn er hier mensen die enige tips hebben omtrent het gebruik van dit toestel? Algemene tips opmerkingen en suggesties zijn verder ook steeds welgekomen. Ik poog binnen afzienbare tijd één en ander te posten...
    De groeten!
    "It is not the strongest of species that survive, nor the most intelligent, but the most responsive to change..."

  • #2
    Welkom Homerus met uw eerste post!
    Ik ben erg benieuwd naar de foto's van iemand die van zichzelf beweert dat die nog nooit een degelijke foto heeft genomen. 't Zal wel niet zo erg zijn.

    Comment


    • #3
      Hey,
      Amaai dat gaat hier rap..;
      Geloof mij, mijn enige ervaring in de wereld van de fotografie is het nemen van pasfoto's in zo van die hokjes in de supermarkt, en zelfs die trokken op niet veel omdat ik niet doorhad dat ik moest blijven zitten na de eerste flits
      "It is not the strongest of species that survive, nor the most intelligent, but the most responsive to change..."

      Comment


      • #4
        Hoi Homerus,
        Welkom op de BD! Maar even een paar puntjes.. Je kunt deze vragen beter in Tips en Trick´s stellen. Als je dan nog een duidelijke topictitel maakt zal je een hoop informatie krijgen

        Comment


        • #5
          Originally posted by Homerus
          Hey,
          Amaai dat gaat hier rap..;
          Geloof mij, mijn enige ervaring in de wereld van de fotografie is het nemen van pasfoto's in zo van die hokjes in de supermarkt, en zelfs die trokken op niet veel omdat ik niet doorhad dat ik moest blijven zitten na de eerste flits

          dat is toch al een goed begin


          ik denk niet dat het toestel veel uitmaakt om een goeie foto te maken, natuurlijk moet het iets zijn he !!
          maar volgens mij heb je meer aan een goed oog dan aan een goed fototoestel, waarmee ik bedoel leren kijken en zoeken !!!
          en als je dan de techniek onder de knie hebt om dat op een goeie manier vast te leggen heb je een goeie foto
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment

          Working...
          X