Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb je het tegen mij??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heb je het tegen mij??

    Last edited by LinseyP; 18 mei 2012, 09:22.
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

  • #2
    Re: Heb je het tegen mij??

    Hij verdwijnt naar de tweede pagina zonder ook maar 1 comment..
    Is hij het dan echt niet waard??
    Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
    Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

    Comment


    • #3
      Re: Heb je het tegen mij??

      Het is een leuk moment met dat zand op de snoet
      Links en boven had 'm iets meer ruimte mogen hebben, tevens volgende keer eerst de oogjes proper maken (of nadien in PS)
      Heb je hier een speciale kleurtoonbewerking gedaan ?

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Heb je het tegen mij??

        @ Sieg:
        Ik was aan het overwegen om haar ogen in PS wat 'proper' te maken, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. En op ze voor de foto zelf proper te maken, had niet gegaan want ze was druk aan het graven en dan had ze waarschijnlijk te hard afgeleid geweest waardoor ze wegging.

        Ik heb geen speciale kleurtoon bewerking gedaan, gewoon in het algemeen ietsje meer verzadigd omdat ik vond dat haar ogen en de snuit dan mooier uitkwamen.

        Bedankt voor de comment trouwens!
        Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
        Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

        Comment


        • #5
          Re: Heb je het tegen mij??

          de hond staat er goed op, haartjes scherp genoeg, je kan de hond nog iets opklaren. en die zwarte rand
          Oogjes proper maken kan via fotoshop.
          Maar dat laat ik over aan de fotograaf.

          Comment


          • #6
            Re: Heb je het tegen mij??

            Hond zit wel krap in het kader, maar toch niet té krap, lekker beeldvullend vind ik. Een sterk portret. De ogen schoonmaken, via PS? Zou ik niet doen. Zo'n hond heeft toch vaak van die tranende ogen? De snottebel van een peuter vegen we er ook niet altijd af als we er een foto van maken, juist omdat dat dat er zo intens bijhoort.
            De zwarte lijst kan ook mij niet 100% bekoren qua vorm, maar het zwart op zich doet het hier toch bij een stoere hond.
            Dat je hier veel, weinig of helemaal geen comments krijgt op je foto heeft doorgaans weinig te maken met de kwaliteit van de foto zelf.
            Tot twee keer toe heb ik ooit een foto met 0 comments opgevist onderaan pagina 2 en terug onder de aandacht gebracht die naderhand een HOF nominatie kreeg!
            Mensen hebben nu eenmaal de neiging vaak emotioneel, persoonsgebonden en in kliekvorming te reageren. Het komt de objectieve beoordeling van een foto niet ten goede en het zou helemaal anders kunnen georganiseerd worden, maar dat is een andere discussie.

            Walter
            D850

            Comment


            • #7
              Re: Heb je het tegen mij??

              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              De ogen schoonmaken, via PS? Zou ik niet doen. Zo'n hond heeft toch vaak van die tranende ogen? De snottebel van een peuter vegen we er ook niet altijd af als we er een foto van maken, juist omdat dat dat er zo intens bijhoort.
              Goede uitleg uiteraard Walter over die oogjes, maar als iedereen er zo over denkt waarom worden dan "bijna" alle foto's nabewerkt ? Zeker bij mensen.
              Eerlijk gezegd als ik een kleine zie met een snottebel vind ik dit persoonlijk helemaal niet mooi om te zien, laat staan dat ik 'm zo op de foto zou willen om in huis te hangen
              Trouwens ik zie mezelf nog niet naar een fotograaf gaan voor een fotoshoot met de slapers nog in de ogen toch ?
              Als ik van mijn honden een foto maak om aan de muur te hangen o.i.d. kijk ik toch ook eerst of 'm wat proper is, anders lijkt het net een snapshot.
              Niet dat ik iets heb tegen een snapshot maar ik bedoel maar ...
              Waarschijnlijk heb ik wel het voordeel dat de ogen bij mijn honden moeilijk/niet te zien zijn.
              Maar zoals altijd ieder zijn persoonlijke mening daarover, wat bij de ene wel kan ....
              En zodoende staat deze weer bovenaan maar dat is zoals je zegt een andere discussie

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X