Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draaggordel (tweede) toestel, waar vind je dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draaggordel (tweede) toestel, waar vind je dat?

    Hallo,
    Ik ben dus op zoek naar een heupgordel om een fototoestel in te klikken. Ik ken de juiste naam niet, maar het leek me wel een handig ding. Het is eigenlijk gewoon een riem met daar een soort kliksysteem waar je snel je (tweede) fototoestel kan inhangen. Iemand enig idee?
    Alvast bedankt,

  • #2
    Re: Draaggordel (tweede) toestel, waar vind je dat?

    b-grip? Of mss cotton carrier (maar dat is niet aan de riem denk ik).
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

    Comment


    • #3
      Re: Draaggordel (tweede) toestel, waar vind je dat?

      (Long time reader / first time poster) Hello camera vrinden ;-)

      B-Grip (http://www.bgrip.com/)

      Heb zelf heel lang achter zo een systeem gezocht en sinds de aanschaf kan ik echt niet meer zonder. Heb de mijne in nederland gekocht bij watersport winkel (of webwinkel, heb de link niet bij de hand).

      Let wel dat je de versie koopt met het rode montage rubber, de andere heeft namelijk geen bijkomende safety lock die toch wel nodig is in mijn ogen (als je blijft haken met een kledingstuk achter het hendeltje kan het een dure meter naar beneden worden zonder dat lock'je)

      Hebt de Teide, Pico Viejo en La Guajara op Tenerife ermee beklommen. Teide was 11 uur onderweg, blijft comfortabel en je camera is steeds binnen handbereik.

      Comment


      • #4
        Re: Draaggordel (tweede) toestel, waar vind je dat?

        The premiere, strapless solution for carrying a camera. The Spider Camera Holster is the perfect solution for the professional wedding, sport and event photographer!
        Flickr

        Comment

        Working...
        X