Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Konijnenberg

    Hallo,

    Ik weet niet of het mogenlijk is bij Foto Konijnenberg om de camera af te halen, moest dit zo zijn heb ik een vraag :

    Moet iemand (als ze open zijn) naar daar? Want het is vrij ver voor mij. Ik heb daar een Canon 300D body besteld.

    Als iemand er naartoe moet, mail me dan ofzo voor iets af te spreken.

    Bedankt!

    Rutger
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    Ik kom regelmatig bij konijnenberg, deze winkel is gewoon open, zie voor openingstijden op http://www.koopdigitaal.nl/
    Je kan je camera daar gewoon ophalen als hij op voorraad is, als je hem besteld hebt moet je even mailen dat je hem komt halen.
    Verder kan ik je niet helpen. (ik woon in Nederland)

    mvg,drh
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Ja dat is het probleem, ik woon er vrij ver van af ...

      Groetjes,
      Rutger
      Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rutger
        Ja dat is het probleem, ik woon er vrij ver van af ...

        Groetjes,
        Rutger
        Je kan 'm toch ook laten opsturen?
        Ik ga ook voor de 300D en wil 'm ook daar aanschaffen....weet alleen nog niet of ik 'm ophaal of laat bezorgen.
        ***Canon 300D * kitlens * ...

        Comment


        • #5
          Jaja, maar met het paasweekend zal dit een hele tijd duren. En had Dinsdag iets gepland. Zal voor andere keer zijn!

          Bedankt allemaal,

          Rutger
          Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

          Comment


          • #6
            Je kan je spullen gewoon afhalen bij Konijnenberg. Kan je gelijk een beetje spelen met alle leuke spulletjes in de winkel en genieten van een lekker bakje koffie.

            http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

            Comment


            • #7
              Ja, maar ik denk dat mijn ouders geen zin hebben om 3u te rijden naar ginder Zal hem dan maar laten opsturen zeker, alhoewel dat ook een hele tijd zal duren

              Groeten
              Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

              Comment


              • #8
                is de trein geen optie, Rutger?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rutger
                  Ja, maar ik denk dat mijn ouders geen zin hebben om 3u te rijden naar ginder Zal hem dan maar laten opsturen zeker, alhoewel dat ook een hele tijd zal duren

                  Groeten
                  Opsturen duurt niet zo lang hoor. Ik heb reeds een paar keer materiaal laten opsturen door Konijnenberg. Normaal gezien duurt het een dag of twee. Het materiaal wordt steeds zeer goed verpakt zodat je weinig risico loopt dat het beschadigd toekomt.

                  Patrick

                  Comment


                  • #10
                    Als morgen niemand naar daar moet, dan laat ik hem opsturen.

                    Groeten,
                    Rutger
                    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb uitstekende ervaring met Konijnenberg. Af en toe kom ik daar en toen ik een Nikon 70-300 wilde kopen was deze niet op voorraad maar wel besteld. Vier dagen later kreeg ik hem per post thuisgestuurd en mocht zelfs achteraf betalen. Als je er heen gaat, ga dan niet op zaterdagmiddag. Het is er dan erg druk! Kies liever een door de weekse dag, dan hebben ze meer tijd voor je.
                      Gegroet Auke
                      Nikon en wat toebehoren

                      http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

                      Comment


                      • #12
                        Hallo Rutger,

                        laat hem gewoon opsturen
                        ik koop daar geregeld en heb nog nooit problemen ondervonden
                        Wietze is gewoon een geweldige kerel, emails worden steeds vlug beantwoord en ook aan de telefoon zijn ze daar zeer behulpzaam en geduldig met hun klanten.
                        voor amper 12€ sturen ze je pakket op met een verzekering erbij
                        daar kan je zeker niet vanuit Belgie naar hun locatie in Nederland voor rijden. (een belg toch niet, wij rijden niet goedkoop zoals de... ) sorry dutchmen)
                        eens je geld ontvangen heb je amper 2 dagen later je pakket thuis met speciale koerierdienst. Daar kunnen vele andere gerenomeerde winkels uit ons land of Duitsland een punt aan zuigen( zelfs aan de prijzen)

                        mvgr

                        germaine

                        Comment


                        • #13
                          Hebben die geheugenkaartjes ook ? Vind daar niks van terug op hun site.
                          D7000 + 28 tot 400mm

                          Comment

                          Working...
                          X