Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firma die die canvassen inscand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • firma die die canvassen inscand

    Hallo iedereen

    ik zoek een firma die canvas doeken inscand zodat ik hier acher af digitale prints van kan maken
    Hier in Belgiê zouden er twee firma's moeten zijn die dit kunnen

    iemand een idee ?


    N.

  • #2
    Re: firma die die canvassen inscand

    je gaat toch sowieso kwaliteitsverlies krijgen? Kan je dan al niet evengoed een foto nemen van de canvas? dan heb je hem ook digitaal

    Comment


    • #3
      Re: firma die die canvassen inscand

      Oorspronkelijk geplaatst door nocu Bekijk bericht
      Hallo iedereen

      ik zoek een firma die canvas doeken inscand zodat ik hier acher af digitale prints van kan maken
      Hier in Belgiê zouden er twee firma's moeten zijn die dit kunnen

      iemand een idee ?


      N.
      yup!




      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #4
        Re: firma die die canvassen inscand

        En is het gebruik van de originele bestanden niet mogelijk? De canvassen zijn toch ooit eens afgedrukt.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: firma die die canvassen inscand

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          En is het gebruik van de originele bestanden niet mogelijk? De canvassen zijn toch ooit eens afgedrukt.
          Das niet noodzakelijk hé, ik verwacht dat we het hier hebben over originele schilderijen waarvan de maker een digitaal bestand wenst.

          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: firma die die canvassen inscand

            Klopt Jef

            het gaat om een origineel schilderij

            Comment

            Working...
            X