Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop nieuwe lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aankoop nieuwe lens

    Hallo,
    ik ben een beginnende amateur. Ik volg momenteel een cursus avondschool digitale fotografie en zit ondertussen in module 2. IK heb een Canon Eos 550D met een 18-135mm objectief. Ik zou graag nog een lens bijkopen, één waar ik vooral portretten mee kan trekken. (huwelijk). Kan iemand mij een goed voorstel doen?
    Alvast bedankt!
    gr Elke

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Elke002
    Hallo,
    ik ben een beginnende amateur. Ik volg momenteel een cursus avondschool digitale fotografie en zit ondertussen in module 2. IK heb een Canon Eos 550D met een 18-135mm objectief. Ik zou graag nog een lens bijkopen, één waar ik vooral portretten mee kan trekken. (huwelijk). Kan iemand mij een goed voorstel doen?
    Alvast bedankt!
    gr Elke
    Niet onbelangrijk: hoe groot is het voorziene budget?
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Aankoop nieuwe lens

      Oorspronkelijk geplaatst door Elke002 Bekijk bericht
      Hallo,
      ik ben een beginnende amateur. Ik volg momenteel een cursus avondschool digitale fotografie en zit ondertussen in module 2. IK heb een Canon Eos 550D met een 18-135mm objectief. Ik zou graag nog een lens bijkopen, één waar ik vooral portretten mee kan trekken. (huwelijk). Kan iemand mij een goed voorstel doen?
      Alvast bedankt!
      gr Elke
      Welke lenzen heb je zelf al gevonden tijdens je zoektocht op internet?
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment


      • #4
        Re: Aankoop nieuwe lens