Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

    Heeft iemand hier ervaring mee?

    Ik ben er vorig jaar eens mee naartoe geweest als 'model', en het beviel me daar wel.

    Aangezien ik op zoek ben naar een opleiding die toch (heel) wat verder gaat dan hobbyfotografie leek dit mij wel een goede optie.

    Een 'do' of een 'don't'?
    Canon 5D MK III

  • #2
    Re: Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

    Oeps...
    Last edited by Jefzor; 12 mei 2012, 15:09. Reden: Foutje, was in de war met CVO

    Comment


    • #3
      Re: Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

      Geen ervaring met Syntra Gent. Wel in Leuven, Hasselt en Genk. De korte samenvatting voor Syntra: alles staat of valt met de motivatie van de docent. Over het algemeen vind ik Syntra chaotisch en slecht georganiseerd, administratief gezien een echte ramp. Sommige docenten compenseren dit met goeie inhoud en een natuurtalent als lesgever. Anderen daarentegen doen hele avonden niks, geven geen uitleg werken nog op een prehistorische manier. Materiaal is vaak heel beperkt, in slechte staat en hopeloos verouderd... Dat is natuurlijk in elke opleiding wel zo: de lesgever bepaalt alles en scholen staan zelden bekend om hun grote budgetten. Maar toch, over het algemeen heb ik geen al hoge indruk meer van Syntra. Voor de volledigheid: ik volg(de) er webdesign, grafische vormgeving en realisatie van videoproducties. Geen enkele van die opleidingen voldeed aan mijn (misschien veel te hoge) eisen... Bezin eer je begint ;-)

      Roeland
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment


      • #4
        Re: Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

        Ik heb een 5-tal modules gevolgd bij het KISP en mijn ervaringen zijn positef.
        Alleen,de on-line registratie sucks ! Gisterennacht vruchteloos proberen in te schrijven voor een module in september maar de site lag na enkele minuten reeds plat. Rond 02u00 's morgens terug een poging gewaagd maar toen bleek alles reeds volzet tezijn.

        Maar zoals Roeland aanhaalt, alles staat of valt met de motivatie en de manier waarop de docent zijn cursus aanbrengt.

        Grtz, Michel

        Comment


        • #5
          Re: Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

          Oorspronkelijk geplaatst door Michel De Keyser Bekijk bericht
          Ik heb een 5-tal modules gevolgd bij het KISP en mijn ervaringen zijn positef.
          Alleen,de on-line registratie sucks ! Gisterennacht vruchteloos proberen in te schrijven voor een module in september maar de site lag na enkele minuten reeds plat. Rond 02u00 's morgens terug een poging gewaagd maar toen bleek alles reeds volzet tezijn.

          Maar zoals Roeland aanhaalt, alles staat of valt met de motivatie en de manier waarop de docent zijn cursus aanbrengt.

          Grtz, Michel
          Jij bent nu de tweede die in de war is met het CVO

          Comment


          • #6
            Re: Avondonderwijs Fotograaf bij Syntra Gent

            KISP is inderdaad al volzet. Ik wachtte even af om het aanbod daar te zien, maar ik was er aan voor de moeite

            Ik heb mijn graduaat behaald op Arteveldehogeschool, naast KISP Mariakerke, dus ik ken de campus wel een beetje

            Nog iemand ervaringen met Syntra (Gent)?
            Canon 5D MK III

            Comment

            Working...
            X