Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellen en minder gewone vrouwensporten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Modellen en minder gewone vrouwensporten

    Na 1,5 jaar eindelijk nog eens een update gedaan van mijn site...
    Maar technologie gaat zo snel dat mijn Flash-deel al wat démodé is want dit is niet zichtbaar op I-Phone en I-Pad.
    Eigenlijk moet ik weer van nul beginnen... Niet voor direct
    Modellen staan in rubriek "photography"
    Sportieve vrouwen in rubriek "sports"
    http://www.stich.be
    GRtz
    Dirk
    OPGELET: klik op één van de foto's en dan pas verschijnt de navigatie RECHTS in het midden
    Last edited by axat; 6 mei 2012, 09:03. Reden: Vergeten navigatie
    http://www.stich.be

  • #2
    Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

    Vrij irritant dat of die zwarte keuze balk over de foto blijft staan, speciaal in de middelste categorieën, of je steeds terug moet naar de keuze en weer door die balk moet scrollen. Als concept leuk, maar in de praktijk niet, dan liever die balk aan de zijkant.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

      Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      Vrij irritant dat of die zwarte keuze balk over de foto blijft staan, speciaal in de middelste categorieën, of je steeds terug moet naar de keuze en weer door die balk moet scrollen. Als concept leuk, maar in de praktijk niet, dan liever die balk aan de zijkant.
      De balk blijft niet staan... je moet gewoon rechts op de knoppen klikken naar de vorige of volgende foto. Je kan rechts ook klikken op fullscreen dan is ook alles weg
      De vertikale balk dient enkel om snel terug naar een gezochte foto te gaan kijken.
      http://www.stich.be

      Comment


      • #4
        Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

        Hier krijg ik geen foto's te zien/
        Mac en Safari
        Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

        Comment


        • #5
          Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

          Mooi
          Overzichtelijk
          stijlvol
          > super.

          Comment


          • #6
            Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

            Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
            De balk blijft niet staan... je moet gewoon rechts op de knoppen klikken naar de vorige of volgende foto. Je kan rechts ook klikken op fullscreen dan is ook alles weg
            De vertikale balk dient enkel om snel terug naar een gezochte foto te gaan kijken.
            Dat ik ze niet gezien heb, zegt misschien iets? Jij weet dat ze er zitten.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              Dat ik ze niet gezien heb, zegt misschien iets? Jij weet dat ze er zitten.
              Ja je hebt wel gelijk. Je moet eigenlijk blijkbaar eerst één foto aanklikken en dan pas verschijnt de navigatie. Mss moet ik maar eens definitief afstappen van Flash maar nu toch niet direct want er kruipt veel werk in. De foto's verschijnen ook niet altijd juist en worden door Flash soms uitgerokken waardoor ze soms niet scherp overkomen.
              http://www.stich.be

              Comment


              • #8
                Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

                Wow Dirk die sportfoto's vind ik super!!

                Comment


                • #9
                  Re: Modellen en minder gewone vrouwensporten

                  Mooi gedaan, overzichtelijk en duidelijk genoeg voor mij.
                  Een beetje raar/moeilijk kijken vind ik persoonlijk de overgang tussen de foto's.

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X