Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 1e demo van mijn website. (help Dyslexie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De 1e demo van mijn website. (help Dyslexie)

    Bij deze: De 1e demo van mijn website.

    Ter info: ik ben de site aan het vullen (meer foto's en informatie).
    De foto bestel module is nog niet af!
    De website is nog niet aangemeld voor het publiek.

    Ben bang dat er nog erg veel spelvouten in staan WIE O WIE (HELP Dyslexie)

    Wie heeft nog tips voor de website of opmerkingen, Tips enz

    www.roberthart.nl



    #Dyslexie#
    Fotoacademie Amsterdam Digitaal

    Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

  • #2
    Ik zie nergens een link...

    Groeten,
    Kristof

    Comment


    • #3
      Ik zie geen teksten/info/foto's verschijnen.
      Vermoed dat dat in het middenkader komt maar er komt bij mij dus niks. Logo blijft staan.
      MAC - Safari
      MAC - IE

      Edit: 12.25 uur
      Ondertussen zie ik ook alles.

      Als er geen verdere onderverdeling is vind ik het best 'lastig' meermaals te moeten klikken....zoals contact....een keer links - een keer rechts voor ik info krijg terwijl dat ook na de eerste contact-klik moet kunnen.
      Niet zo gebruiksvriendelijk voor m'n RSI-handje en zonder muis al helemaal niet te bekijken. Maar door flash zijn de foto's ook niet echt te jatten dus daar zal het wel vandaan komen.

      Qua lay-out - presentatie vind ik het prachtig. Rustig, strak!

      ***Canon 300D * kitlens * ...

      Comment


      • #4
        Het enige vervelende vind ik dat er een javascript console venster opent. Voor de rest vind ik het vrij OK.

        Groeten,
        Kristof

        Comment


        • #5
          Ik heb een bezoek gebracht aan je website. Is inderdaad nog in het beginstatium. Maar de weinige foto's die ik kon bekijken getuigen van een hoge kwaliteit te zijn. Ik merk dat andere bezoekers je foto's niet hebben opgemerkt. Een tip geef op je web wat uitleg waar men moet klikken om je foto's te bekijken door bvb "klik hier aan te brengen. Verder wens ik je veel succes toe. Ik denk dat je veel op fotografisch gebied te bieden hebt.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Ik heb zogauw geen spelvouten kunnen ontdekken
            "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

            Comment


            • #7
              Hallo Robert,

              Knappe site... Zeer overzichtelijk, eenvoudig van structuur - dus eenvoudig om je weg te vinden.
              Grafisch sober en stijlvol.
              De thumbnails van de foto's worden traag opgebouwd. Het wachten is wat vervelend... Maar laten we voorzichtig blijven - kan een tijdelijke traagheid van de kabel als oorzaak hebben.
              Taalfouten : ik heb niet alles doorgenomen, maar wat ik gelezen heb was m.i. foutloos - dus dat zit ook snor !

              Eindoordeel : commercieel en sterk !
              Oh ja, deze site bezocht met een Macintosh G4 d.m.v. Microsoft Internet Explorer 5.O. Probleemloos !

              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Lang niet slecht! Een-en-ander moet no worden aangekleed, maar ze zit goed in elkaar.

                Twee dingetjes waar ik zou aan werken:
                - De font van je logo (niet op de start page, maar erna), die is wat "rafelig". Ik vermoed dat je een text-object hebt verkleind als foto-formaat of zo.
                - Het rechtermenu. Dat "maak rechts je keuze" is er wat teveel aan. Misschien dat menu ook links zetten, of evt in het center frame zelf, als menubalk of zo.
                http://www.theafricabug.com

                Comment


                • #9
                  Volledig ook eens met Kariboe.

                  Nu nog de klanten hé

                  Comment


                  • #10
                    Zitten wel wat foutjes in, heb je een mailtje gestuurd.

                    Comment


                    • #11
                      Ook eens bezocht. 't Ziet er allemaal erg leuk uit. Niet supersnel, maar ik hoef er ook niet echt op te wachten. Ik denk niet dat er iemand zou afhaken omdat het er niet sneller opstaat. Ik zou evenwel meteen naar de eerste bibliotheek gaan als je foto's gaat bekijken (en niet eerst zo 'n "splashfoto" tonen)... ook bij "contact" zoals hier eerder vermeld, lijkt het me beter om ineens naar de info te gaan in plaats van eerst nog eens de pagina met het logo en "maak uw keuze rechts" te tonen.

                      Verder heel goed gedaan. Less is more. Allemaal heel smaakvol. Je foto's komen er mooi uit.

                      [edit] misschien interessant: ik heb 'm bekeken op een Mac G5 onder OS 10.3 met de browser Safari 1.2 via een kabelverbinding.
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb puur op taalfouten gekeken zoals gevraagd en hier het resultaat (dus niet om kritiek te geven, maar om te helpen he):

                        * bij prijzen: indiCatie met een C en niet met een K
                        * bij copyright: ideeën, niet ideen
                        * bij voorwaarden: puntje 1. op één lijn niet op n lijn
                        puntje 11. nakomen van één of meer niet van n of meer ook bij puntje 14 éénmalig gebruik niet nmalig
                        * evenementfotografie: uw website, niet u website; door middel van, niet doormiddel van, uw evenement,; advertenties, presentaties,
                        * bedrijfsreportages: dezelfde fouten als hierboven + eenmaal fotos (moet foto's zijn); doeleinden en niet doeleinde; eindproduct in één woord
                        * bij modellen: Robert verzorgT (niet met d), ook hier: ideeën, commerciële bindingen,

                        fouten die meermaals terugkomen heb ik hier maar één of tweemaal vermeld, maar let er ook op bij de andere onderdelen!Ik heb wellicht nog een paar dingen over het hoofd gezien, maar het is een begin he
                        http://katrijn.fotopic.net
                        Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marjo
                          Zitten wel wat foutjes in, heb je een mailtje gestuurd.
                          Top Top Top

                          Gr Robert
                          #Dyslexie#
                          Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                          Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                          Comment


                          • #14
                            2 Kat
                            Raar in flash MX 2004 geen puntjes (ë)hoe doe ik dit?

                            Bedankt voor de hulp.
                            #Dyslexie#
                            Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                            Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                            Comment


                            • #15
                              Bedankt zover allemaal.

                              Leuk dat wat ik in mijn hoofd had ook overkomt:
                              Overzichtelijk, eenvoudig van structuur - dus eenvoudig om je weg te vinden. Grafisch sober en stijlvol. Alle aandacht naar de foto's

                              En toch in flash met alles in een online database. Waarom flash de database is door iemand anders gemaakt (ontwerp is van Robert) en ik kan nu de site zelf vullen met flash.


                              1 De site wordt nog sneller ivm kleinere foto's
                              2 contact" zoals hier eerder vermeld, lijkt het me beter om ineens naar de info te gaan.Rechts komen er nog meer mogelijkheden
                              3 Het enige vervelende vind ik dat er een javascript console venster opent. Wat bedoel je hier mee?

                              Voor de mensen die nu komen kijken
                              tips voor de website zijn zeer welkom!

                              #Dyslexie#
                              Fotoacademie Amsterdam Digitaal

                              Canon 10D / Canon 420 EX Sigma 28-105 F2.8-4 /Sigma APO 70-200 F2.8 EX / 1GB IBM microdrive

                              Comment

                              Working...
                              X