Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

    Misschien een paar dagen te laat dat ik 't post maar heb er nog geen ander draadje over gevonden.. nu vrijdag 5 gaat blijkbaar de Kamera Express winkel op de Boomsesteenweg in Wilrijk open.
    In de Gazet van Antwerpen van afgelopen weekend stond een bon van 15 euro (1 per klant maar geen minimumaankoop ?)..
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

  • #2
    Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

    Tijdens de openingsdag zal alles best goed zijn.
    Daarna moet je er niet teveel van voorstellen.
    De enige charme van KE is de lage prijs van de producten.
    Bel vantevoren of het product wat je wil aanwezig is en reserveer het.
    Dit geldt ook voor de populaire producten waarvan je aanneemt dat deze wel in voorraad zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      Tijdens de openingsdag zal alles best goed zijn.
      Daarna moet je er niet teveel van voorstellen.
      De enige charme van KE is de lage prijs van de producten.
      Bel vantevoren of het product wat je wil aanwezig is en reserveer het.
      Dit geldt ook voor de populaire producten waarvan je aanneemt dat deze wel in voorraad zijn.
      Dat doe ik altijd wanneer ik meer dan een kwartier moet rijden naar een fotozaak...

      G
      fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
      Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

      Comment


      • #4
        Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

        Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
        Misschien een paar dagen te laat dat ik 't post maar heb er nog geen ander draadje over gevonden.. nu vrijdag 5 gaat blijkbaar de Kamera Express winkel op de Boomsesteenweg in Wilrijk open.
        In de Gazet van Antwerpen van afgelopen weekend stond een bon van 15 euro (1 per klant maar geen minimumaankoop ?)..
        Ik denk dat die 15 euro korting enkel geldig is bij de canon1100d + 18-55mm die er bij staat!

        Comment


        • #5
          Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

          bij mijn weten is vijf mei pas zaterdag of mis ik iets?
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

            oops mijn fout, 't is inderdaad zaterdag pas
            Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

            Comment


            • #7
              Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

              Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
              Tijdens de openingsdag zal alles best goed zijn.
              Daarna moet je er niet teveel van voorstellen.
              De enige charme van KE is de lage prijs van de producten.
              Bel vantevoren of het product wat je wil aanwezig is en reserveer het.
              Dit geldt ook voor de populaire producten waarvan je aanneemt dat deze wel in voorraad zijn.
              ik heb ook wel mijn favoriete winkels ... maar 200 euro minder voor hetgeen ik zou willen kopen (andere winkel 2300 euro) is toch iets té veel om links te laten liggen.

              Is het dan zo slecht bij kamera-express ?

              Comment


              • #8
                Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                Oorspronkelijk geplaatst door PhilippeVDP Bekijk bericht
                ik heb ook wel mijn favoriete winkels ... maar 200 euro minder voor hetgeen ik zou willen kopen (andere winkel 2300 euro) is toch iets té veel om links te laten liggen.

                Is het dan zo slecht bij kamera-express ?
                Nee, zeker niet slecht en ik zal ook niemand afraden bij KE te kopen.
                De lage prijs is de enige charme van KE en dat is genoeg.
                Zeker als je al weet welk product je nodig hebt.
                Een geïnteresseerde of op zijn minst gemotiveerde verkoper vinden die je ook nog eens goed advies geeft zal niet meevallen.
                Er zullen nu misschien mensen het tegendeel beweren maar dit is mijn ervaring van zowel de winkel in Capelle als A'dam.

                Ze zijn echt niet te belazerd om je nog even een UV-filter aan te smeren wanneer je een lens koopt.
                Om de zogenaamd blauwe zweem tegen te gaan terwijl je iets daarvoor verteld hebt met een EOS 400D te fotograferen en dus geen last kunt hebben van UV.
                Dit soort flauwekul en de eerder genoemde ongeïnteresseerde houding heeft mij er toe gebracht naar de concurrent te gaan.
                Er zijn meer dozenschuivers met vergelijkbare prijzen en net iets meer klantvriendelijkheid.

                Comment


                • #9
                  Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                  vind je het niet kort door de bocht het personeel van bestaande zaken in nederland over dezelfde kam te scheren als nieuw personeel in een nieuw filliaal, of omgekeerd?
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    vind je het niet kort door de bocht het personeel van bestaande zaken in nederland over dezelfde kam te scheren als nieuw personeel in een nieuw filliaal, of omgekeerd?
                    Nee, integendeel zelfs.
                    Ik verwacht geen wezenlijke verschillen tussen de zaken behalve de locatie.
                    Net als bij bijvoorbeeld Mac Donalds.
                    Ja, generaliseren mag niet, slechte eigenschap, bla bla bla, foei toch.

                    Maar voor de goede orde, ik zal niet stellen dat KE slecht is, alleen dat je er niet teveel van moet voorstellen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                      Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      ....Ze zijn echt niet te belazerd om je nog even een UV-filter aan te smeren wanneer je een lens koopt.
                      Om de zogenaamd blauwe zweem tegen te gaan terwijl je iets daarvoor verteld hebt met een EOS 400D te fotograferen en dus geen last kunt hebben van UV.
                      Dit soort flauwekul en de eerder genoemde ongeïnteresseerde houding heeft mij er toe gebracht naar de concurrent te gaan.
                      Er zijn meer dozenschuivers met vergelijkbare prijzen en net iets meer klantvriendelijkheid.
                      Goh, dat had ik ergens anders ook hoor (hoorde ik bij de klanten voor mij)
                      Als ze merken dat je verstand hebt van zaken (of in mijn geval overkomt alsof ik verstand heb van zaken) dan proberen ze dat daar niet meer.

                      Je mag me altijd via een PM de namen van andere dozenschuivers doorgeven die volgens jou meer klantvriendelijkheid hebben.
                      Maar ik ga ze waarschijnlijk bij KE in wilrijk eens een kans geven ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                        KE in NL vraagt €25,00 extra voor de opmaak van een BTW-vrije factuur als je als BE klant een intracommunautaire bestelling plaatst in hun NL webshop.

                        Dat is al de eerste reden waarom ik nooit bij KE iets gekocht heb in het verleden, hun BE filiaal met BE webshop zal ik om deze reden alleen al vermijden als klant.

                        €25,00 extra moeten betalen voor een BTW-vrije levering ... dat is naar mijn mening de professionele klanten wegjagen
                        www.fotofolio.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vrijdag opening Kamera Express te Wilrijk

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                          KE in NL vraagt €25,00 extra voor de opmaak van een BTW-vrije factuur als je als BE klant een intracommunautaire bestelling plaatst in hun NL webshop.

                          Dat is al de eerste reden waarom ik nooit bij KE iets gekocht heb in het verleden, hun BE filiaal met BE webshop zal ik om deze reden alleen al vermijden als klant.

                          €25,00 extra moeten betalen voor een BTW-vrije levering ... dat is naar mijn mening de professionele klanten wegjagen
                          heb je enig idee welke philippe dus alweer iets gaat kopen

                          Comment

                          Working...
                          X