Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

    Ik ben op zoek naar een Nikkor 200-400mm f4.0 om te huren van 7-10 juni of eventueel aan te kopen tegen een interessante prijs.. Kan iemand mij helpen?

    Alvast bedankt!
    Nikon D3s, D7000, D5000 & glas

  • #2
    Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

    Deze op 2dehands?

    Vraag me wel niet wie ? wat? of waarom?
    Ik ben die advertentie gewoon tegengekomen.


    succes
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

      Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      Deze op 2dehands?

      Vraag me wel niet wie ? wat? of waarom?
      Ik ben die advertentie gewoon tegengekomen.


      succes
      Oplichterij, NIEMAND verkoopt een 200-400 voor 2.600 euro en alzeker niet als deze maar twee dagen gebruikt is
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

      Comment


      • #4
        Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

        Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
        Oplichterij, NIEMAND verkoopt een 200-400 voor 2.600 euro en alzeker niet als deze maar twee dagen gebruikt is
        Niet geschoten is altijd mis... Je kan altijd eens gaan kijken e. Ik zou het niet nemen om te laten opsturen, maar om op te halen valt het best mee. Onlangs stond er op het forum een Canon 70-200 f4L IS te koop voor 500 euro, dat is ook een stuk lager als anders...

        Aan de TS, ik zou eerder eens kijken naar de Sigma 120-300 f2.8 OS, deze is een stukje scherper en goedkoper
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

        Comment


        • #5
          Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
          Niet geschoten is altijd mis... Je kan altijd eens gaan kijken e. Ik zou het niet nemen om te laten opsturen, maar om op te halen valt het best mee. Onlangs stond er op het forum een Canon 70-200 f4L IS te koop voor 500 euro, dat is ook een stuk lager als anders...

          Aan de TS, ik zou eerder eens kijken naar de Sigma 120-300 f2.8 OS, deze is een stukje scherper en goedkoper
          Beetje serieus blijven hé, ik herhaal, NIEMAND verkoopt een objectief dat 2 dagen gebruikt is met 3000 euro verlies.

          Zelfs als je iets tweedehands gaat ophalen toch opletten hoor als de verkoper je vraagt om cash te betalen, zeker als het om zoveel geld gaat. Je zou de eerste niet zijn die voor dat bedrag wordt opgelicht of neergeknuppeld

          Een background-check van de verkoper via google of voorbeeldfoto's vragen met EXIF kan nooit kwaad.
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

          Comment


          • #6
            Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

            Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
            Beetje serieus blijven hé, ik herhaal, NIEMAND verkoopt een objectief dat 2 dagen gebruikt is met 3000 euro verlies.

            Zelfs als je iets tweedehands gaat ophalen toch opletten hoor als de verkoper je vraagt om cash te betalen, zeker als het om zoveel geld gaat. Je zou de eerste niet zijn die voor dat bedrag wordt opgelicht of neergeknuppeld

            Een background-check van de verkoper via google of voorbeeldfoto's vragen met EXIF kan nooit kwaad.
            Ik ben het met je eens dat het wel een erg laag bedrag is, maar moest ik een Nikon gebruiker zijn, op zoek naar deze lens, zou ik wel eens een kijkje gaan nemen. You never know
            Uiteraard na het vragen van extra informatie om een 'background-check' te kunnen doen. Dan afspreken op een publieke locatie, een café oid en duidelijk op voorhand zeggen dat je het geld niet op zak gaat hebben, maar het pas gaat afhalen als de koop rond is.
            70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

            Comment


            • #7
              Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

              ja hoor, ik moet de meesten hier gelijk geven!
              Bovenstaande advertentie is idd oplichterij Deze advertentie verschijnt om de paar weken eens, heb vorige keer de man gecontacteerd en deze beweerde een zakenman te zijn dat wegens tijdsgebrek de lens aan een verzendingsdienst bezorgd had die het dan kan opsturen om te testen als je de transportkost betaald enzo.. blablabla allemaal gezever!

              Schuim regelmatig 2de hands sites af en als er pro materiaal te koop aangeboden wordt, is dit in 90% van de gevallen niet pluis! Heb ik ondertussen reeds ondervonden..

              Maar.. er is dus nog 10% kans dat ik iemand vind die wel echt eigenaar is van het materiaal dat hij aanbied
              Nikon D3s, D7000, D5000 & glas

              Comment


              • #8
                Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

                Op Birdpix staat er ook één te koop
                Wel in orde denk ik.


                Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kristof W Bekijk bericht
                  ja hoor, ik moet de meesten hier gelijk geven!
                  Bovenstaande advertentie is idd oplichterij Deze advertentie verschijnt om de paar weken eens, heb vorige keer de man gecontacteerd en deze beweerde een zakenman te zijn dat wegens tijdsgebrek de lens aan een verzendingsdienst bezorgd had die het dan kan opsturen om te testen als je de transportkost betaald enzo.. blablabla allemaal gezever!

                  Schuim regelmatig 2de hands sites af en als er pro materiaal te koop aangeboden wordt, is dit in 90% van de gevallen niet pluis! Heb ik ondertussen reeds ondervonden..

                  Maar.. er is dus nog 10% kans dat ik iemand vind die wel echt eigenaar is van het materiaal dat hij aanbied
                  Dat is dan idd oplichterij Als je een mail terugkrijgt van ik ben verhuisd naar Londen waar ik een 'pet store' geopend heb dan weet je ook al hoe laat het is....
                  70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

                    Bedankt Johan, ga de man eens contacteren!

                    Niemand adressen waar deze lens te huur aangeboden wordt?? Liefst in Oost -Vlaanderen..
                    Nikon D3s, D7000, D5000 & glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikkor 200-400mm f4 te huur of te koop gezocht!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kristof W Bekijk bericht
                      Bedankt Johan, ga de man eens contacteren!

                      Niemand adressen waar deze lens te huur aangeboden wordt?? Liefst in Oost -Vlaanderen..
                      Pixto F doet dat wel (http://www.pixto-f.eu/prijslijst_nik...n_verhuur.html) maar dat is wel een eindje rijden.
                      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                      Comment

                      Working...
                      X