Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gefeliciteert frakske

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gefeliciteert frakske

    Hey frans van harte gefeliciteert met je challenge overwinning
    je eerste denk ik zo lang je reeds deel neemt aan de challenge

    ook aan tantine en MT-OL1 met jullie tweede en derde plaats

    alsook de top twaaf waar ik net uit de boot val(13)

    was een hele uitdaging om een gepast onderwerp met de juiste belichting te vinden

    op naar schoonheid in verval
    hier kan je weer alle kanten uit
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: gefeliciteert frakske

    Gefeliciteerd Frakske.

    Comment


    • #3
      Re: gefeliciteert frakske

      Van mij ook van harte gefeliciteerd!
      Het is een topfoto!
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

      Comment


      • #4
        Re: gefeliciteert frakske

        Van Harte al zat ik er "weer" naast.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: gefeliciteert frakske

          Een dikke proficiat Frakske
          grts Maddy
          zero

          Comment


          • #6
            Re: gefeliciteert frakske

            Frans, een dikke proficiat met je challenge overwinning!!
            Welverdiend hoor!!

            Ook MT-OL1 gefeliciteerd met je 3 de plaats!
            En aan alle andere deelnemers een dikke proficiat!!

            Mijn ventje zal tevreden zijn met mijn 2 de plaats...hij heeft daar voor mij verschillende malen 8 sec. moeten poseren zonder te bewegen...en het was koud daarboven op die brug....hij had zelfs een extra jas aan

            Gr Pascale
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: gefeliciteert frakske

              Allemaal bedankt voor de felicitaties
              Al huldig ik de olympische gedachte, Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was toen ik mijn beeld als nr1 zag verschijnen ...
              Iedereen alvast ook bedankt voor de waardering
              Mooi om tussen Tantine en MT-OL1 op het podium te mogen.
              Maar mijn welgemeende felicitaties aan allen die deelgenomen hebben, ik had enkele beelden dichter vooraan gezien, Rooman en Heylo om er maar een paar te noemen ...

              en nu op naar de volgende zeker hé, succes allemaal
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: gefeliciteert frakske

                Gefeliciteerd Frans! Super mooi beeld. Ik had jouw foto op de eerste plaats verwacht en ik wil ook wel eens weten hoe je dat doet.
                Ook proficiat aan de rest van de deelnemers, er zaten weer een paar straffe beelden bij.

                (Ik vond het algemeen wel moeilijk om punten te geven, veel foto's die meer lichtopval dan lichtinval waren volgens mij, waarmee ik niet wil zeggen dat het slechte foto's waren. Ik zet dat ook niet graag als commentaar onder een foto want ik wil de stemming niet beïnvloeden.)
                Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                Comment


                • #9
                  Re: gefeliciteert frakske

                  Oorspronkelijk geplaatst door vvbelleg Bekijk bericht
                  Gefeliciteerd Frans! Super mooi beeld. Ik had jouw foto op de eerste plaats verwacht en ik wil ook wel eens weten hoe je dat doet.

                  Bedankt !
                  de uitleg:
                  Het is een opname met een macro-objectief op maximale vergrotingsmaatstaf
                  een bloempje afhankelijk van de grootte op een paar cm +/- achter de druppel
                  voor het stereffect een straffe puntvormige lichtbron zoals hier de zon en een vrij gesloten diafragma,
                  f.13 of hoger f getal. Scherpstellen in dit geval op het lichtpuntje dat uit de druppel komt.
                  Last edited by Frakske; 2 mei 2012, 14:11. Reden: foutje
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Re: gefeliciteert frakske

                    dikke welverdiende proficiat Frans en ook aan de twaalf beste van deze maand. Ik ben eerste aan't staartje,weeral een verkeerde doorgestuurd deze keer,volgende maand weer beter

                    Comment


                    • #11
                      Re: gefeliciteert frakske

                      Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
                      dikke welverdiende proficiat Frans en ook aan de twaalf beste van deze maand. Ik ben eerste aan't staartje,weeral een verkeerde doorgestuurd deze keer,volgende maand weer beter
                      Trek het je niet aan Meeuws, ik was daar ook al eens ...niet leuk maar het blijft een spel. Ik vond het nochtans een mooi nostalgisch plaatje waarbij misschien het thema wat zoek was. Volgende keer beter.


                      Oh ja proficiat aan de winnaar en alle anderen. Er waren er weer heel goeie bij die ik met veel plezier voor laat gaan. Ik hoop toch dat volgende keer mypicture toch nog meedoet, want ik vond zijn foto echt heel goed! Ik leerde ondertussen dat minimaal oplichten van een foto wel is toegestaan en dat opent perspectieven voor volgende deelnames, alhoewel nu is het net "vergane" schoonheid

                      grtz
                      Luc
                      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

                      Comment


                      • #12
                        Re: gefeliciteert frakske

                        Frans,
                        Ik wil hier persoonlijk mijn excuses aanbieden.
                        Het was dom van mij om mijn foto, van de challenge, deze week hier op het forum te plaatsen. Meestal doe ik dat niet maar omdat ik eens wat anders gefotografeerd had en daar best tevreden mee was heb ik het niet kunnen laten om die te uppen
                        Waarschijnlijk is dit ook de reden waarom jij nu niet in de HOF staat met jouw prachtig plaatje!!
                        Het was zeker niet mijn bedoeling om jou plaats in de HOF in te nemen....sorry!
                        Hopelijk zullen de HOF medewerkers dit lezen en mag ik je foto volgende week in de HOF zien!
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: gefeliciteert frakske

                          Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                          Frans,
                          Ik wil hier persoonlijk mijn excuses aanbieden.
                          Helemaal niet nodig Pascale,
                          het was jouw volste recht die foto te plaatsen, de challenge was voorbij hé.
                          De wegen van de HoF-keuzecommissie zijn ondoorgrondelijk en daar kan jij ook niks aan veranderen.
                          Proficiat met jouw HoF
                          en toch bedankt voor je bezorgdheid
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: gefeliciteert frakske

                            Dikke proficiat
                            Nikon D7000 - AF-S Nikkor 18-105 1:35-5.6 g ED
                            Nikon Coolpix P100

                            Comment


                            • #15
                              Re: gefeliciteert frakske

                              Beter laat dan nooit. Ook van mij een dikke proficiat al heeft de origineelste niet gewonnen maar dat ik ook als comment gegeven....Het merendeel heeft voor deze foto gekozen dus is het je van harte gegund.
                              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                              Comment

                              Working...
                              X