Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Nikon 85mm in cashback

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Nikon 85mm in cashback

    Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe 85mm F1.8 van Nikon? Ik kijk er al een tijdje naar uit en nu komt hij in promo. Bij art en Craft in Gent geven ze vanaf 5 mei €50 cashback! http://www.artencraft.be/NL/209/newsitem.html

    Gr.
    Ben
    Camera: Nikon D300 - Nikon D700
    Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

  • #2
    Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

    Dure winkel.

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

      Manman, zoek wa op eerst eh. Qua prijzen zijn ze het zelfde, de service is er supper en als pro-dealer hebben ze nu en dan interessante acties. Geen idee waarom ik elders zou gaan.

      Alvast bedankt voor het antwoord op de vraag die ik niet gesteld heb.
      Camera: Nikon D300 - Nikon D700
      Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

        Service maakt me niet uit, waar 't mij om gaat is de prijs En die vind je wel lager hoor! hoedanook, veel plezier met je cashback. 85mm prime is een toppertje hoor! Maar ik zou eerder een 85 D kopen....
        portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
        Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

          Goh, ik vind het wel fijn te kopen bij mensen die er wat van kennen en kunnen antwoorden op mijn vragen. Prijsverschil... als ik naar antwerpen moet rijden ben ik ook 30 euro kwijt aan benzine.
          Met de huidige cashback-acties die ze bieden weet ik niet of er nog veel winkels goedkoper zijn hoor...

          Is het verschil tussen de oude en de nieuwe 85mm het prijsverschil waard?
          Vooral het verschil in scherpstelsnelheid vaag ik me af.
          Camera: Nikon D300 - Nikon D700
          Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

            Ik heb ze en vind ze heel goed.
            Ik heb wel nooit een D-versie gebruikt, dus kan niet zeggen wat het verschil is.
            Ik gebruik ze ook niet zo heel vaak, maar ze is heel scherp, mooie kleuren en ik merk weinig CA op.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

              Oorspronkelijk geplaatst door barben Bekijk bericht
              Is het verschil tussen de oude en de nieuwe 85mm het prijsverschil waard?
              Vooral het verschil in scherpstelsnelheid vaag ik me af.
              Ik gebruik deze op D700, en ben er uiterst tevreden van, AF snelheid is trager dan de oude versie maar accurater, en snel genoeg in zijn toepassing, ik vind dat deze lens omzeggens niet moet onderdoen voor mijn 85mm AF-s f1.4.

              Voorbeeldje van deze morgen, Nikon D700 met 85mm af-s f1.8,
              opname iso 200, f2.8 indirect ingeflitst met SB700.



              Uploaded with ImageShack.us
              Last edited by Guest42; 30 april 2012, 08:21. Reden: foto bijgeplaatst.

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

                Ziet er top uit! Kga toch eens zien om hem te testen ^^
                Camera: Nikon D300 - Nikon D700
                Lenzen: Nikkor 80-200 f2.8 | Nikkor 50 f2 MF | Nikkor 50mm f1.4 | Nikkor 35mm | Samyang 14mm f2.8 MF

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Nikon 85mm in cashback

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                  Ik gebruik deze op D700, en ben er uiterst tevreden van, AF snelheid is trager dan de oude versie maar accurater, en snel genoeg in zijn toepassing, ik vind dat deze lens omzeggens niet moet onderdoen voor mijn 85mm AF-s f1.4.

                  Voorbeeldje van deze morgen, Nikon D700 met 85mm af-s f1.8,
                  opname iso 200, f2.8 indirect ingeflitst met SB700.



                  Uploaded with ImageShack.us
                  Waarom nog een 1.8 aanschaffen als je al een 1.4 hebt?
                  D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                  BD0290BE

                  Comment

                  Working...
                  X