Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

    bij deze is nog een plaatsje terug vrij gekomen(28/04 16.24)
    volzet op29/04 10.44
    1plaats vrijgekomen op 06/05 om 23.33
    volzet op 09/05 om7.14

    Deze SD word verplaatst naar 28/07/2012





    Hallo hier ben ik dan met de gegevens da de eerste SD dag 2012.

    Het aantal deelnemers is beperkt tot 18 personen per SD.

    Zoals jullie weten zijn dit dagen die in de vrije natuur door gaan en zijn we dus afhankelijk van de weer goden. Tot nu toe waren ze ons goed gezind maar mocht het weer tegenvallen regen en wind gaan deze niet door en worden afgelast en worden ze niet uitgesteld maar komen te vervallen.

    De eerste SD dag gaat door in Bergerven op 23 juni 2012



    Dit is een gebied dat ontstaan is door grindwinning waardoor er waterplassen achter gebleven zijn die door gericht natuurbeheer tot een prachtig gebied ontwikkeld zijn.





    1.Begin

    We komen samen rond 6.30 uur aan de parking van de weerstandskappel .

    Eens we allen gearriveerd zijn treken we rond 7.00 uur het gebied in.

    Dit gebied bestaat uit twee grote weiden en enkele waterplassen.
    Dus wees op tijd aanwezig.

    Die er vorig jaar bij waren weten waar over het gaat.

    Zoals het er dit jaar uitziet zal het groener zijn dan vorig jaar met de overvloedige regen van de afgelopen maand.

    Hier vind je blauwtjes, hooibeestjes, juffers, libellen en met een beetje geluk komen we er de tijgerspin weer tegen(in augustus).
    Deze was vorig jaar de grote afwezige op het programma wegens een grote maaibeurt het jaar voordien.
    Hopelijk is hebben er toen een paar exemplaren overleeft en zorgen dit jaar weer voor wat meer foto plezier.















    Het einde is hier voorzien om 10.30.

    Dan wordt het tijd om onze knorrende magen te vullen en vertrekken we in groep naar heppeneert
    Waar we verwacht worden rond 11.00 uur



    2. Heppeneert



    Een mooi en klein landelijk gehucht aan de oever van de Maas.

    Hier de aankomst voorzien rond 11.00.

    We parkeren achter de bedevaartskerk wat dit kleine gehucht op de kaart heeft gezet.

    Dan gaan we in groep naar het hepperhuys waar ons op voorhand bestelde eten op ons staat te wachten.

    Jullie krijgen via PM een mailtje met de menukaart zodat er een keuze kan gemaakt worden en deze dan doorgegeven wordt.
    Zo wachten we hier niet te lang op ons eten en kunnen we hier rond 12.30 vertrekken naar onze volgende bestemming. De Doort

    Dit doen we als het mogelijk is zoveel mogelijk met carpoolen omdat de parkeergelegenheid in de Doort redelijk beperkt is. We komen nadien dan ook terug samen op deze parking.
    Indien jullie eerder de groep willen verlaten is dit altijd mogelijk







    3. de doort

    een prachtig natuurgebied dat heel veel te bieden heeft









    hier komen we omstreeks aan rond 13.00(rekening houdende met wegwerkzaamheden te Maaseik).

    Dit gebied staat bekent voor zij boomkikker.




    Maar ook ander insecten,vlinders,juffers en libellen en zoveel meer









    Het einde is voorzien rond 16.00-16.30 uur dan kunnen we terug ik groep naar onze auto gaan in Heppeneert .


    Indien er nog de wens bestaat om deze dag af te sluiten met een babbel en een drankje is er nog de gelegenheid om dit te doen.

    Het is steeds gezellig om de opgedane ervaringen te delen met andere.

    men is echter steeds vrij om de groep te verlaten om eerder naar huis te gaan indien men dit wenst



    De gegevens met adressen en dergelijke wordt naar jullie doorgestuurd via
    PM dit is veel makkeliljker voor mij.

    tot later
    groetjes liliane



    reeds ingeschreven



    1. chrit
    2.dominiekC
    3.Rx-ke
    4.lucske_40 2 personen
    6.Bopatje
    7.rosie
    8.Spanjaart
    9.Giminox
    10.jumpingjachflash
    11.josr
    12.Vossie x2 personen
    14.Edje C
    15. Yammee
    16.xtiaan_moons
    17.travelrudy
    18.HildeG
    Last edited by James71; 20 mei 2012, 16:51. Reden: lijst aangepast
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

    Denk dat mijn naam per abuus hier beland is, ik rij mee met Sardi51 op 14 juli
    Gezien er twee mensen staan bij deelnemer nummer 4 kom je toch aan 18 personen en dus je limiet, anders zat je er met 20 opgezadeld
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #3
      Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

      Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
      Denk dat mijn naam per abuus hier beland is, ik rij mee met Sardi51 op 14 juli
      Gezien er twee mensen staan bij deelnemer nummer 4 kom je toch aan 18 personen en dus je limiet, anders zat je er met 20 opgezadeld

      is aangepast sonja
      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

        Ik kijk er naar uit hoor, ik ben "fan" van jouw macro's dus ik zal u wel beetje stalken denk ik want ik hoop van je kennis wat af te wrijven en mee te jatten naar de west-vloanders
        Webstek in opbouw

        Comment


        • #5
          Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

          Kan ik mij nog inschrijven hier???
          Groetjes Hilde
          http://hildeg.smugmug.com/

          Comment


          • #6
            Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

            ja hilde er is nog een plaatje dat is nu voor je gereserveerd
            Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
            Kan ik mij nog inschrijven hier???
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: 1.Macro sd 23 juni 2012(volzet onder voorbehoud)

              Deze SD werd verplaatst naar 28 JULI 2012, om verwarring en foutieve inschrijvingen te voorkomen, gaat hier een slotje op.
              >>> Info en inschrijvingen <<<

              Comment

              Working...
              X