Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Colormailer Korting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Colormailer Korting

    Hallo,

    was dit even "balen" vanmorgen toen ik m'n mailbox raadpleegde.

    Colormailer biedt op al je afdrukken een serieuze korting......maar, ik plaatste gisterenavond omstreeks 22.30 uur nog een bestelling van bijna 100 euro....

    Heb dan maar even contact opgenomen met hen en gevraagd of ik nog kon genieten van de korting.....NJET !!!!

    Omdat alles automatisch verwerkt wordt is dit niet mogelijk. Je moet immers een kortingscode ingeven en deze bepaalt de korting....

    Ik bestel regelmatig wat bij colormailer en het is niet de eerste keer dat me dit voorvalt.

    mvg,
    Hans
    http://www.sportfotos.be

  • #2
    ja 'k heb ook een mailtje van hun gekregen
    da's inderdaad balen
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Enne... ik raad je ook niet aan een T-shirt met foto te bestellen, want zelfs na drie pogingen, kunnen ze nog geen fatsoenlijk produkt leveren. Neen voor mij geen Colormailer meer.
      Jos
      www.picturelifestyle.nl

      Comment


      • #4
        Vóór je bestellingen doet bij colormailer kan je best eens op hun site gaan kijken. Daar worden ook de meeste acties ( en hun codes ) vermeld.

        Groeten

        Comment

        Working...
        X