Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenskeuze

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenskeuze

    Ik heb nu een,tamron 28-75 en een 70-200 ,allebei met f 2.8,in feite in nieuwstaat.
    Nu als ik overstap naar een lens, een 28-300 VR van Nikon, hoeveel zou ik nog kunnen
    verwachten als overnameprijs te ontvangen,voor die twee tamrons.
    De 70-200 heeft nog 4 jaar garantie bij Tamron-Nl
    lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

  • #2
    Re: Lenskeuze

    Wat je der mag voor verwachten is wat de gek er voor geeft !
    Maar waarom verkopen, twee objectieven met F2.8 en dat wisselen voor een superzoom. Neem je superzoom er gewoon bij, geld op het spaarboekje brengt het toch niks meer op !

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Lenskeuze

      Dat is ook wel waar,maar ik doe het om het sleuren te verminderen ,en niet meer
      te moeten wisselen.
      lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

      Comment


      • #4
        Re: Lenskeuze

        Als dat het idee is zou ik als ik jou was direct overstappen op een systeemcamera...
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Lenskeuze

          Hallo,
          Dat is reeds nu het geval, ik heb mij een Fuji X-S1 ,aangeschaft en die is zeker niet
          slecht.
          Dus nu is de planning, om de rest af te slanken,en misschien zelf weg te doen,want
          mijn fotografie beperkt zich wegens familiale redenen,enkel tot huis,tuin en keukenfotografie.
          Die rest is dus een D700 en tamrons 28-75 en 70-200
          lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

          Comment

          Working...
          X